  • Data: 2003-06-16 13:41:18
    Temat: Re: co ma wspólnego MultiBank z ministrem finansów?
    Od: "Darek" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    No to jeszcze nizsze oprocentowanie linii kredytowej
    o 0,5%.

    Uzytkownik "Szymon Marjanski" <s...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > Czy ja mam wra?enie czy Aquarius jest jakim? strasznie dziwnym tworem, bo
    > p?aci si? za niego najwi?cej, ale prócz darmowych elektronów, to wszystkie
    > inne udogodnienia i obni?ki mijaj? to konto z daleka?
    > Jakie s? istotne korzy?ci z posiadania Aquariusa w stosunku do Ja?

    Dla przykladu obnizona prowizja przy MultiPlanach, darmowe prowadzenie
    przy MultiPlanach i takie tam.
    Bez rewelacji, ale tez jakies nadmierne dzierstwo to to nie jest...

    Szymon