    From: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: co Panstwo sadza
    Date: Mon, 16 Jun 2003 08:44:35 +0200

    Thu, 29 May 2003 13:14:51 +0200, "Dave" <w...@o...pl>
    napisał(-a):

    >placacy ryczalt czy bedacy na karcie uwzgledniaja to w podatku PIT ? Cos ci
    >sie chyba pokrecilo.

    Raczej Tobie. Przecież karta czy ryczałt ewidencjonowany, to również
    PIT. A może spróbujesz udowodnić, że to akcyza? :-)

    >oczywiscie ze osobno. Ale ktos musi zaplacic podatek na leczenie. Sadzisz ze
    >kto to zrobi ? Je tez musisz uwzglednic w podatku poglownym

    a co to ma wspólnego z podatkiem dochodowym? Musimy wreszcie zerwać z
    tą fikcją, że "Państwo nas leczy".
    Składka na leczenie, emeryturę itp. to indywidualna sprawa każdego z
    nas.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski