  • Data: 2002-05-11 10:34:57
    Temat: Re: citkowa umowa
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 11 May 2002 12:18:33 +0200, "jo44" <j...@f...onet.pl> wrote:

    >Cos mi sie zdaje, ze wkrótce tak bedzie wszedzie - przywyklismy
    >juz do tego, ze na pokwitowaniu przelewu, czy wplaty jest
    >stempel wydrukowany przez drukarke, ze podobnie jest
    >na wyciagach - bedziemy chyba musieli przezyc takze
    >skanowany podpis Mr Kinga. Chociaz w mojej glowie
    >to sie tez nie miesci. :-)))

    Gdzie masz stemple drukowane na drukarce ?! Co najwyzej ich zupelny
    brak i tekst o dokumencie elektronicznym (dosc watpliwy w swietle
    prawa bankowego). Ale umowa to nie to samo co potwierdzenie operacji

    Drukowanych pieczatek na _oryginalnych_ dokumetach jeszcze nie
    spotkalem.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl