    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: citi WTF?
    Date: Sun, 03 Jan 2016 00:10:25 +0100
    <n65o04$o0k$1@node1.news.atman.pl> <m...@p...waw.pl>
    <n68796$6ki$1@node1.news.atman.pl> <m...@p...waw.pl>
    <n68rtt$shl$1@node1.news.atman.pl>

    Szymon <a...@w...pl> writes:

    > Ja też nie mam danych, ale jeśli konkurencja naśladuje to wnioskuję,
    > iż rzecz jest opłacalna.

    Wniosek jest niestety nieuprawniony - tzn. nie wiem czy tak nie jest,
    ale bardzo często zysku nie ma w pierwszym okresie oferty, i ocenić to
    można dopiero po dłuższym czasie (który z pewnością jeszcze nie minął).
    Brak zysku w pierwszym okresie jest często spodziewany i nie jest żadną
    przesłanką do zamknięcia oferty.
    BTW deficytowe "produkty" mogą być sprzedawane latami, np. w celu
    utrudnienia życia konkurencji (co jest niezgodne z prawem, ale
    bynajmniej nie niemożliwe), albo by osiągnąć zysk innego rodzaju.

    > Ja jestem prorokiem. Dziś idąc po chleb wziąłem 5zł. I wiesz co?
    > Zmieściłem się w limicie! Cud! Gdybym wziął 1 grosz to pewnie bym
    > chleba nie kupił. Sam nie wiem skąd mi się to bierze, iż jestem w
    > stanie przewidzieć przyszłość ;-)

    To, że 5 zł nie wystarczyłoby mi na zapłacenie za chleb, to i ja wiem.
    --
    Krzysztof Hałasa