  • Data: 2021-10-26 18:21:14
    Temat: Re: citek mnie dręczy
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 26 października 2021 o 18:13:24 UTC+2 TomN napisał(a):
    > Dawid Rutkowski w
    > "Jeśli informacje dot. dokumentu tożsamości w naszym systemie pozostaną
    > nieaktualne, część usług, np. transakcje kartą czy przelewy z rachunku
    > bankowego, może zostać zablokowana od 31 października 2021.
    >
    > Sprawdź, czy dane Twojego dokumentu tożsamości są aktualne w naszym systemie
    > i jeśli to konieczne - zaktualizuj numer i datę ważności tego dokumentu,
    > abyśmy mogli dalej świadczyć usługi po tym terminie.
    >

    > 1 Ustawa z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz
    > finansowaniu terroryzmu"

    No tak, taką zakładkę właśnie ten popup otworzył:
    https://www.citibank.pl/aktualizacja-danych/

    Ale OIDP to na popupie było napisane coś zupełnie innego.
    Teraz nie wyskakuje więc nie mam jak sobie przypomnieć.

    A przy okazji szukania na stronie znalazłem, że citigroup ma zamiar globalnie wycofać
    się z detalu - więc władze handlowego czekają w tej kwestii na wytyczne od głównego
    inwestora.