eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankicitek mnie dręczy › Re: citek mnie dręczy
  • Data: 2021-10-26 18:37:16
    Temat: Re: citek mnie dręczy
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dawid Rutkowski w
    <news:e9dd007f-bc61-4c1f-a1ff-e878476a5333n@googlegr
    oups.com>:

    > wtorek, 26 października 2021 o 18:13:24 UTC+2 TomN napisał(a):
    >> Dawid Rutkowski w
    >> <news:484e50d0-cb69-47e9...@googlegroups.com>:
    >>> Ostatnio wyskoczył jakiś pop-up w ST, a po kliknięciu otworzyło się co innego.
    >>> Jedno z tych dwóch to właśnie o aktualizacji dowodu (podobno odmówią przelewów).
    >>> Drugie widać głupie, bo zapomniałem (choć po coś klikałem...) ;>
    >> "Jeśli informacje dot. dokumentu tożsamości w naszym systemie pozostaną
    >> nieaktualne, część usług, np. transakcje kartą czy przelewy z rachunku
    >> bankowego, może zostać zablokowana od 31 października 2021.

    >> Sprawdź, czy dane Twojego dokumentu tożsamości są aktualne w naszym systemie
    >> i jeśli to konieczne - zaktualizuj numer i datę ważności tego dokumentu,
    >> abyśmy mogli dalej świadczyć usługi po tym terminie.

    >> 1 Ustawa z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz
    >> finansowaniu terroryzmu"

    > No tak, taką zakładkę właśnie ten popup otworzył:
    > https://www.citibank.pl/aktualizacja-danych/

    I mam nieaktualne dane -- DO się przeterminował u nich w sierpniu 2021 (a ja
    mam nowy dowód od 2019)
    Chcą zdjęć nowego z obu stron...

    --
    'Tom N'

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1