  • Data: 2005-01-26 08:36:46
    Temat: Re: ciekawy pomysł - czy kto? już to stosuje?
    Od: "Miroo_news" <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości
    news:rccdv0h7vbjtvsonk0hntsh4s4si4hln21@4ax.com...
    > hmmm, ale zanim nie wymienią igłowek na inne, to będzie nieletko... A
    > igłówki chyba jednak najtaniej nadal wychodzą.
    > I na pewno każdy klient kupi sobie do domu czytnik 2D za 2749 zł + 22%
    > VAT...

    Igłówki? Nie wiem jak to wygląda procentowo, ale wydaje mi się,
    że drukarek termicznych jest już wielkie, wielkie mnóstwo :)
    A co do czytnika - kto potrzebuje ten kupi :) Te czytniki są
    dość drogie, bo są solidnie wykonane, mają długi czas życia,
    są odporne na mocną ekploatację, bo kupuję je firmy, a z firm
    można doić, itd itp
    Jestem pewien, że jeśli te kody wejdą pod strzechy to pojawią
    się czytniki za <<100zł, a tymczasem nie ma chyba żadnych
    przeciwwskazań, żeby nie można było korzystać ze zwykłego
    skanera. Będzie potrzeba to w mig pojawią się odpowiednie
    programy - nawet freeware.

    Pozdrawiam
    Miroo