  • Data: 2005-01-26 14:53:58
    Temat: Re: ciekawy pomysł - czy kto? już to stosuje?
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 26 Jan 2005 09:36:46 +0100, "Miroo_news"
    <m...@R...o2.pl> wrote:

    >Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości
    >
    >Igłówki? Nie wiem jak to wygląda procentowo, ale wydaje mi się,
    >że drukarek termicznych jest już wielkie, wielkie mnóstwo :)

    w hipermarketach? Oj, chyba nie...

    >A co do czytnika - kto potrzebuje ten kupi :) Te czytniki są
    >dość drogie, bo są solidnie wykonane, mają długi czas życia,
    >są odporne na mocną ekploatację, bo kupuję je firmy, a z firm
    >można doić, itd itp

    eee, zobacz jaka jest różnica w cenie czytnika 2D i "1D". Te tańsze
    też są dla firm, solidne, odporne. Być może jest to kwestia skali, ale
    gdyby taki system (raportowania zakupów klientowi) miał się przyjąć,
    to prędzej na kartach chipowych (może nawet bezstykowych): terminal
    kosztuje 50-200 zł, a pamięć coraz tańsza. Zabezpieczenia
    niekonieczne, więc i jakiś super hiper (czyt. drogi) procesor na
    karcie niepotrzebny.

    >przeciwwskazań, żeby nie można było korzystać ze zwykłego
    >skanera. Będzie potrzeba to w mig pojawią się odpowiednie
    >programy - nawet freeware.

    hmmm, nie wiem jak wygląda sprawa praw/patentów do kodów 2D, ale chyba
    PDF417 jest chroniony.
    --
    Jarek Andrzejewski