    From: "tarpan" <t...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ciekawostki w umowie kredytowej
    Date: Thu, 2 Jun 2005 00:30:19 +0200

    > własciwie to oni sami sobie w stope strzelili bo w żaden sposób nie
    > udowodnią że list został nawet wysłany - wewnetrzna ewidencja listow
    > nie bedzie żadnym dowodem.

    ba ... zeby to tak bylo ...
    Ja to widze tak:
    Bank wyslal, twierdzi ze wyslal (nawet jak nie wyslal), ja nie odebralem (bo
    list nie byl wyslany, zginal itp), ja nie odpowiedzialem na to co Bank
    chcial wiec nie dotrzymalem warunkow umowy, Bank wypowiada umowe kredytowa
    (termin splaty 7 dni itp) - nic nie bedzie nikomu udowadnial, wszystko
    zgodnie z umowa ... Ja mam problem, bo najpierw splata a ewentualne korowody
    sadowe pozniej.