  • 1. Data: 2004-09-18 10:33:54
    Temat: chore procedury otwierania OKO w ING
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Witam
    Chciałem sobie założyć OKO w ING. W formularzu internetowym wybrałem
    oddział oraz zaznaczyłem że mam zamiar wszystko załatwić drogą pocztową.
    Dzisiaj zadzwonił do mnie miły pan z Warszawy i po 15 minutach rozmowy
    okazało się że nie mogę wszystkiego załatwić listownie bo ... miałem
    karte przedpłaconą i w ich systemie dalej jest to widoczne. Mają takie
    procedury że jak ktoś ma już konto to wszystko musi załatwiać w
    oddziale. Ponoć dla własnego bezpieczeństwa (sic!). Wszystko dobrze
    tylko że ważność karty pre-paid skończyła się W KWIETNIU!!
    Jako że pracuję do późna nie bardzo mam możliwość udania się do oddziału
    . Chciałem więc zmienić oddział do którego mam dalej ale jest dłużej
    otwarty. Niestety jest to NIEWYKONALNE.
    Tym oto sposobem właśnie otworzyłem martwe konto które ponoć po 30
    dniach od niepodpisania umowy ma być zlikwidowane, ale znając
    "procedury" ING BŚ coś nie chce mi się w to wierzyć.

    Myślałem że po ostatnich bardzo obiecujących zmianach w tym banku "jest
    lepiej" ale chyba niestety się pomyliłem.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 2. Data: 2004-09-18 16:30:56
    Temat: Re: chore procedury otwierania OKO w ING
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Marcin Lubojański napisał:

    [...]
> [...]
    >
    > Myślałem że po ostatnich bardzo obiecujących zmianach w tym banku "jest
    > lepiej" ale chyba niestety się pomyliłem.

    He he. Tak jak z tą kartą predpłaconą. Dawno nieważna a nadal widać w
    systemie. Pewnie z rachunkiem będzie tak samo - po pół roku będziesz
    chciał założyć OKO a oni Ci na to: ale przecież ma Pan u nas konto. Żeby
    je aktywować musi Pan tylko do nas przyjechać do oddziału i podpisać ;)

    K.

  • 3. Data: 2004-09-19 12:48:28
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Krystek napisał(a):
> [...]
    > chciał założyć OKO a oni Ci na to: ale przecież ma Pan u nas konto. Żeby
    > je aktywować musi Pan tylko do nas przyjechać do oddziału i podpisać ;)

    Właśnie o to mi chodziło...