    From: "wkg" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: chf i usd
    Date: Tue, 11 Jan 2005 00:41:24 +0100
    Sender: w...@p...onet.pl@chello084010081018.chello.pl

    Krzysztof Halasa wrote:

    > Akurat. Ryzyko kursowe wystepuje zawsze, niezaleznie od waluty.
    > Nawet jesli waluta kredytu = waluta lokalna = waluta, w ktorej
    > klient zarabia.
    >
    > To naprawde nie jest takie proste jak sie wydaje kolejnym ministrom
    > finansow - to sa mechanizmy polaczone ze soba, a nie oddzielne.

    Nie jestem ministrem finansow. Moglbys wskazac ryzyko kursowe w sytuacji o
    ktorej piszesz czy tylko tak sobie zartowales ?
    BTW ... z twojego rownania mozesz spokojnie wyrzucic walute lokalna ...
    wystarczy "waluta kredytu = waluta, w ktorej klient zarabia". Juz w tej
    sytuacji "klient" nie ponosi ryzyka kursowego.

    pzdr
    wkg