  • Data: 2005-01-11 10:48:59
    Temat: Re: chf i usd
    Od: "Jacek Maliszewski EFIX Polska" <j...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale jak to co piszesz ma sie do kwestii ryzyka kursowego w kredycie
    zlotowym
    > zaciaganym przez osobe zarabiajaca w zlotowkach ?

    Oczywiscie ze ma. Nie mailby, gdyby dochody byly indeksowane zmieniajaca sie
    wysokoscia stop procentowych. Niestety z tego co wiem tak nie jest. I gdyby
    stopy % wzrosly o polowe (na przyklad z 6% do 9%), to nie sadze by w tym
    samym czasie dochody tej osoby tez wzrosly o polowe tylko z tego powodu, ze
    stopy% wzrosly :)

    Wiec ryzyko istnieje , zgadza sie?

    Jacek Maliszewski - Doradca Finansowy
    EFIX Polska - www.efixpolska.com