  • Data: 2021-10-27 14:07:50
    Temat: Re: ch mnie zbudziły o 8oo
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 27 października 2021 o 13:22:11 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Ich niedoczekanie, żebym tak długo dotrwał ;-))

    Oj, żebyś się nie musiał za szybko do grobu położyć - z komputerem nie wygrasz...

    Jak w tym kawale:
    Teściowa mówi do Masztalskiego:
    "Ty taki niedobry dla mnie jesteś, ale chociaż załatwiłbyś mi miejsce na Powązkach."
    Masztalski oburzony, że teściowa tak źle o nim mysli, pojechał do Warszawy.
    Wraca następnego dnia: "Miejsce masz załotwione!"
    Teściowa ucieszona, ale Masztalski dodaje: "Ale musi się mamusia pośpieszyć, bo do
    środy aktualne."