  • 1. Data: 2002-03-22 09:02:41
    Temat: Re: bz wbk jakie opinie?
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Zając" <a...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    news:a7er5d$2kl$1@pippin.warman.nask.pl...
    > Jak w temacie.
    > Interesują mnie wasze opinie o tym banku- ror, karta kredytowa, poziom
    > obsługi.

    fatalnie zalatwiaja reklamacje kart, obsulga - I oddzial w Kielcach
    koszmarna, prowizje od wypat powyzej limitu ustalonego na karte (ktory nie
    jest zmienialny)

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2002-03-22 09:05:19
    Temat: bz wbk jakie opinie?
    Od: "Andrzej Zając" <a...@a...com.pl>

    Jak w temacie.
    Interesują mnie wasze opinie o tym banku- ror, karta kredytowa, poziom
    obsługi.
    Chciałbym się tam przenieść z Citibanku.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-03-22 10:15:53
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > fatalnie zalatwiaja reklamacje kart, obsulga - I oddzial w Kielcach
    > koszmarna, prowizje od wypat powyzej limitu ustalonego na karte (ktory nie
    > jest zmienialny)

    po przeniesieniu sie z citi wszedzie bedzie extra
    mam konto w dawnym wbk w krakowie - z reklamacjami nie ma problemu -
    zalatwiaja bardzo szybko, obsluga znakomita i ogolnie ok
    troszke ostatnio przesadzaja z wymyslaniem roznych prowizji - no coz - inne
    banki tez to robia

    jestem generalnie zadowolona

    ania

  • 4. Data: 2002-03-22 11:15:10
    Od: "G. M." <p...@p...onet.pl>

    > Interesują mnie wasze opinie o tym banku- ror, karta kredytowa, poziom
    > obsługi.
    > Chciałbym się tam przenieść z Citibanku.

    Poziom obsługi - zależy od oddziału - w moim (były WBK) szybka i sprawna.
    ROR - jestem zadowolony.
    Karta kredytowa - mam BZ WBK oraz Citi.
    Jak na razie karta BZ WBK sprawuje się znacznie lepiej niż karta Citi.

  • 5. Data: 2002-03-22 12:12:49
    Od: "PATRYK" <P...@I...PL>

    witam,
    jeśli chodzi o kartę VISA, to działa u nich bez zarzutu. Ale jeśli chodzi o
    tzw. wychodzenie frontem do klienta to jest kiepsko. Z powodu kilku
    przekroczeń limitu... chciałem limit ten powiększyć. Niestety nie udało mi
    się, i do tej pory nie wiem dlaczego... ponieważ bank nie miał ze mną
    kłopotów. Wszystko był spłacane w terminie...

    Polecam spróbować VISA Lukas'a

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2002-03-22 19:07:03
    Od: "Slawomir Tobis" <u...@I...tobis.pl>

    Użytkownik "Andrzej Zając" <a...@a...com.pl> napisał w wiadomości

    > Interesują mnie wasze opinie o tym banku- ror, karta kredytowa, poziom
    > obsługi.

    Poziom obsługi jest silnie zależny od oddziału. Ja jestem bardzo zadowolony,
    mój kolega - niespecjalnie. Pewną rolę odgrywa jeszcze fakt, czy namierzony
    przez Ciebie oddział to ex-BZ czy ex-WBK (ze wskazaniem na ten drugi). ROR
    jest ok, jakkolwiek nie najtańszy na rynku, kk - bez większych problemów.
    Wygodny dostęp do rachunków (zwłaszcza jeżeli masz kilka) przez Internet.

    --
    *****
    Pozdrawiam