    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <fhd2aj$sh$1@atlantis.news.tpi.pl> <fheosf$7p6$2@news.onet.pl>
    <fhf0rs$8os$3@atlantis.news.tpi.pl>
    <2rE_i.41009$Eq.7128@newsfe3-gui.ntli.net> <fhf4aa$5tc$3@news.onet.pl>
    <nFE_i.6429$dN2.2394@newsfe6-gui.ntli.net>
    <1...@o...googlegroups.com>
    <VAK_i.6554$dN2.5717@newsfe6-gui.ntli.net>
    <2...@k...googlegroups.com>
    <360%i.5209$1x.1033@newsfe4-win.ntli.net>
    <uyuhij8okcri.13wbclvaeq03f$.dlg@40tude.net>
    Subject: Re: brak ?rodków na pokrycie prowizji (ujemne saldo).
    Date: Thu, 15 Nov 2007 23:55:07 GMT

    Użytkownik "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:uyuhij8okcri.13wbclvaeq03f$.dlg@40tude.net...

    > Czy to znaczy, że na 3 dni kradną Twoją kasę?

    Czy kradna... hmm z pewnego punktu widzenia tak:)) Na pewno gdzies ta kasa
    "lezy" i komus przynosi realne dochody:)

    > Mój czas kosztuje. Nie stać mnie na łażenie po bankach.

    Hmmm, ja tam wole na spacerek do banku, a nie bulic po 10 zl co miesiac
    tylko dlatego by przelew zrealizowac w dwie godziny.... Przelewow realizuje
    miesiecznie mniej niz jeden:)) Robie to przez internet, nie interesuje mnie
    za ile ktos dostanie. Czeki tez czasem dostaje, wsadzam w koperte i wrzucam
    do bankomatu:) przy okienku w banku jak kolejki nie ma, albo wrzucam do
    skrzynki w dzwiach w banku. Nie przeszkadza mi to, jak potrzebuje kase to
    poprostu ide do banku ktory wystawil czek i gotowke mam na miejscu. Z
    czekiem inaczej nie zalatwisz. Taka idea czeku.
    Jak naprawde zalezy mi na czasie to realizuje to tak by czas skrocic, ale
    takich dzialan jak wspomnialem mam mniej niz 1 na miesiac, czy mi sie oplaca
    placic za cos co mi jest niepotrzebne?! Tylko dlatego by ten mniej niz jeden
    przelew na miesiac zrealizowac?
    Aha, oplaty za rachunki -prad, woda, gaz, tv, ect. realizuje w okienku banku
    za darmo. Nie wiem, czy nie ceniejsze jest poswiecic 5 minut i zrobic to za
    darmo, czy placic 5 zl od rachunku by zrobic to w kilka sekund...
    To od ciebie zalezy co lepsze. Poza tym, jak juz tak bardzo brzydzisz sie
    isc do banku, zawsze mozesz skorzystac z uslugi zwanej DirectDebit tez
    darmowej, wowczas oni sami pobiora z konta tyle ile sie za "cos tam" nalezy,
    a nawet dadza znizke przy takim systemie rozliczen:)

    > Czyli są darmowe, ale nie są darmowe.

    Sa darmowe i sa tez niektore niedarmowe. raz jeszcze.
    -prosze nie wsadzac mi czegos czego nie napisalem
    Wszystkie bankomaty firmowane przez bank sa darmowe w 100% (wyciagi gotowki,
    wplaty, wyciagi ect)