  • 1. Data: 2003-05-19 07:01:31
    Temat: bph - pytanie
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    Czesc

    Z TOIP wynika, ze za BPH sezam sie placi 8 zl miesiecznie ? Az mi sie
    nie chce wierzyc, ze to prawda ...

  • 2. Data: 2003-05-19 09:55:56
    Temat: Re: bph - pytanie
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP"
    > Z TOIP wynika, ze za BPH sezam sie placi 8 zl miesiecznie ? Az mi sie
    > nie chce wierzyc, ze to prawda ...

    za prowadzenie r-ku sezam 5,45 plus 8 za dostep internetowy sez@m
    a konto srebrny sezam 9,95 i dostep internetowy darmo
    widocznie chca zniechęcic do konta sezam
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-05-19 17:46:05
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@i...pl>

> [...]
    > a konto srebrny sezam 9,95 i dostep internetowy darmo
    > widocznie chca zniechęcic do konta sezam

    Ja mam srebrny Sezam. Mam go tylko dlatego, ze klientem PBK jestem bodajże
    od 1995 roku... a długa historia w jednym banku czasem się przydaje.

    Krzysztof 'kw1618' GG: 268973
    Warszawa

  • 4. Data: 2003-05-20 03:04:39
    Od: "gosc" <k...@N...gazeta.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@i...pl> napisał(a):

    Nie bardzo rozumiem. Czy z okazji tego ze masz konto w tym banku od 8 lat to
    otrzymales jakis rabat, znizke na oplaty bankowe? Nie wydaje mi sie to mozliwe.
    K.

  • 5. Data: 2003-05-20 09:11:10
    Od: k...@w...pl

    Sprawdz przy pozyczce okazjonalnej -tam najlepiej widac profity, z tego, ze sie
    jest klientem przez dluzszy czas.
    kmykow

  • 6. Data: 2003-05-20 10:39:58
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy"
    > Ja mam srebrny Sezam. Mam go tylko dlatego, ze klientem PBK jestem bodajże
    > od 1995 roku... a długa historia w jednym banku czasem się przydaje.

    pytanie zadal uzytkownik sezama, a jak ty masz srebrny sezam to placisz
    9,95 / miesiac i możesz używać internetowego sez@ma bezplatnie
    *** blad ***