  • 1. Data: 2003-05-19 07:35:20
    Temat: Wyniki ankiety o bankowości internetowej
    Od: "Krzysiek" <z...@p...onet.pl>

    Witam.

    Są już, zrobione "na szybko" wyniki ankiety.
    http://www.air.radom.pl/wyniki.xls

    Interpretacja należy do Was :)

    Pozdrawiam i dziękuję za udział,
    Krzysiek

  • 2. Data: 2003-05-19 07:42:41
    Temat: Re: Wyniki ankiety o bankowości internetowej
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Interpretacja należy do Was :)

    Mnie zdziwily wyniki pytania "Z ilu Internetowych bankow Pan/Pani
    korzysta" - jakos bylem przekonany ze wiekszosc odpowiedzi bedzie ze 3 lub
    wiecej :)

    No i sam fakt, iz bank internetowy jest podstwaowym bankiem

    Mysle jednak, ze mimo wszytko pytanie powinno zawierac nie sformulowanie
    "bank internetowy" co "bank z dostepem do kanalu internetowego"

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2003-05-19 20:47:16
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    JaKi wrote:
> [...]

    Dokładnie tak!
    I w dodatku można sądzić po wynikach, że większość ankietowanych właśnie
    tak zinterpretowała pytanie. Tylko w tym kontekście rzuca się w oczy tak
    duża ilość klientów mBanku i Inteligo na tle konkurencji.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 4. Data: 2003-05-20 17:50:35
    Od: "bar" <b...@p...onet.pl>

    > Mysle jednak, ze mimo wszytko pytanie powinno zawierac nie sformulowanie
    > "bank internetowy" co "bank z dostepem do kanalu internetowego"

    Dlaczego? Mysle ze sformulowanie jest OK.
    Co innego gdyby uzyto "banku wirtualnego" - to dyskwalifikuje banki
    tradycyjne z dostepem za pomoca kanalu internetowego.

    A moze ktos zna jakas wiarygodna definicje banku internetowego lub/i
    wirtualnego ?
    pozd,
    bar

  • 5. Data: 2003-05-20 18:29:41
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "bar" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego? Mysle ze sformulowanie jest OK.

    W takim razie, rownie dobrze moglo byc uzyte "telefoniczny", "pocztowy" :)

    --
    JaKi