  • 1. Data: 2006-01-09 08:45:11
    Temat: blokada konta -> gdzie nowe konto?
    Od: "Kuba" <1...@t...pl>

    Witam!
    ZUS zablokowal mi rachunki w mBanku i Multibanku. Mial prawo, nie mam
    zalu... Ale bez konta ciezko zyc, a nie moge pozwolic zeby kazda wplata
    wpadala w ta czarna dziure. Sam musze decydowac kiedy i ile moge oddac
    ZUSowi.
    Co ciekawe, rachunek w Multibanku nigdy nie sluzyl operacjom z ZUSem czy
    US... mam za to jeszcze Inteligo z ktorego kiedys oplacalem skladki i ono
    nie zostalo zablokowane (ale nie czuje sie z nim pewnie).
    Stad moje pytanie: czy moge otworzyc nowe konto tak zeby bylo ono
    "bezpieczne"?. Czy banki wymieniaja sie takimi informacjami? Jesli moge
    otworzyc to gdzie? Zalezy mi tylko zeby bylo w pelni obslugiwane przez
    Internet, bylo jaknajtansze w utzymaniu, jak najtansze przelewy i tania
    karta bankomatowa (moze byc w Euronet). Jaki bank polecicie?
    Pozdrawiam,

    --
    Kuba
    (w moim adresie nie ma cyfr)

  • 2. Data: 2006-01-09 08:49:55
    Temat: Re: blokada konta -> gdzie nowe konto?
    Od: Glenn <n...@p...pl>

    Użytkownik Kuba napisał:

    >Zalezy mi tylko zeby bylo w pelni obslugiwane przez
    > Internet, bylo jaknajtansze w utzymaniu, jak najtansze przelewy i tania
    > karta bankomatowa (moze byc w Euronet). Jaki bank polecic

    Tylko konto na inną osobę z pełnomocnictwem na Ciebie (ciocia, babcia,
    kuzynka).

  • 3. Data: 2006-01-09 18:55:54
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Kuba" <1...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ZUSowi.
    > Co ciekawe, rachunek w Multibanku nigdy nie sluzyl operacjom z ZUSem czy

    bo mBank i Multibank to jeden banak -> BRE Bank
    Bre dostalo polecenie zajecia wszystkich twoich kont i je zrealizowalo...

  • 4. Data: 2006-01-09 22:49:32
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

> [...]

    > US... mam za to jeszcze Inteligo z ktorego kiedys oplacalem skladki i ono
    > nie zostalo zablokowane (ale nie czuje sie z nim pewnie).

    A to wszystko sa konta firmowe?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2006-01-09 22:56:48
    Od: "Kuba" <1...@a...pl>

    > A to wszystko sa konta firmowe?

    W mBanku mialem firmowy, zablokowane sa wszystkie (eKonto, eMax, mBiznes), w
    Multinaku i Inteligo tylko prywatne, ale z Inteligo kiedys robilem takze
    oplaty ZUSowe i skarbowe.

    Kuba