  • 1. Data: 2006-01-08 22:03:37
    Temat: MBANK - Lista haseł jednorazowych
    Od: "J.J." <J...@d...pl>

    Witam

    Wykasowałem starą listę haseł (bo mi się zgubiła w domu, nie mogłem jej
    znaleźć) i
    chce aktywować nową liste, lae prosi o podanie ostatniego hasła ze starej
    listy...

    I nawet znalazłem w końcu starą liste (ale jest skasowana, nieaktywna) i
    podaje
    ostatnie hasło ze starej listy i pierwsze z nowej...

    i dostaje bład -

    NCE0060 KLIENT NIE POSIADA AKTYWNEJ LISTY HASEŁ JEDNORAZOWYCH

    Co zrobić ?

    Pozdr.
    J.

  • 2. Data: 2006-01-08 22:17:22
    Temat: Re: MBANK - Lista haseł jednorazowych
    Od: "Tytus" <S...@...com>

    > NCE0060 KLIENT NIE POSIADA AKTYWNEJ LISTY HASEŁ JEDNORAZOWYCH
    > Co zrobić ?

    dzwonic

  • 3. Data: 2006-01-08 22:18:52
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    J.J. napisał(a):

> [...]
    >
    > i dostaje bład -
    >
    > NCE0060 KLIENT NIE POSIADA AKTYWNEJ LISTY HASEŁ JEDNORAZOWYCH

    Dzwonić do banku

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 4. Data: 2006-01-08 22:21:49
    Od: Glenn <n...@p...pl>

    Użytkownik J.J. napisał:

    > Co zrobić ?

    Zadzwonić na mlinię.

  • 5. Data: 2006-01-10 07:19:42
    Od: "niko" <...@w...pl>

    Użytkownik "Glenn" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Zadzwonić na mlinię.

    ...i aktywowac nowa liste... jak przy pierwszej...