    From: "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: blokada - czemu na miesiąc??
    Date: Tue, 1 Jul 2003 15:50:58 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@62.233.153.206

    Użytkownik "www.tramping.slask.prv.pl" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bds35g$afp$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    > Robiłem ostatnio zakupy w sklepie turystycznym, zapłaciłem 100zł kartą.
    > Pojawiła się na koncie blokada na 100zł ale ... termin zakończenia
    > blokady 27.07.2003.
    > Czemu taki długi termin??
    > Zwykle blokada znikała po 1-2 dniach.
    > Czy od pieniędzy z blokady dostane normalnie odsetki (wiem - prawie
    > wcale ale pytam z ciekawości).

    Blokada jest zakładana na miesiąc, co należy interpretować tak: jeżeli do
    banku nie przyjdzie rozliczenie, to blokada zostanie zdjęta po miesiącu.
    Jeżeli przyjdzie rozliczenie, to blokada zostanie zdjęta w momencie pobrania
    środków.
    Jeżeli blokada byłaby omyłkowa, mógłbyś próbować na drodze reklamacji
    domagać się wcześniejszego jej zdjęcia.

    Pozdrawiam

    Marek