  • 61. Data: 2018-11-19 22:09:39
    Temat: Re: bitcoin
    Od: gosc <t...@z...com>

    z wrote:
    > Rzuciłem Ci kilka linków z dyskusjami
    >
    > Gdybyś spróbował chociaż przeczytać dostrzegłbyś że "wadą jest
    > stagnacja" a rynki lubią "rozwój" i wzrost konsumpcji.
    > Niektórzy nazywają to postępem...
    >
    > Co nie znaczy że się zgadzam z tymi neoliberalnymi teoriami. ;-)
    >
    > Na deflacji nie można tak łatwo zarabiać jak na trzymanej w ryzach
    > inflacji. A bank światowy lubi zarobek ;-)
    >
    > Napiszesz jakieś zdanie nie zakończone "?" ? ;-)

    Zacznij kiedyś myśleć samodzielnie i nie łykaj tekstów na 100%.
    Nie karmiony zdechniesz.

  • 62. Data: 2018-11-19 22:12:26
    Od: z <...@...pl>

    I przymiotnik "ekologiczny" do tego pasuje nawet w porównaniu do dżumy i
    cholery? ;-)

  • 63. Data: 2018-11-19 22:12:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-11-19 o 22:09, gosc pisze:

    > Zacznij kiedyś myśleć samodzielnie i nie łykaj tekstów na 100%.
    > Nie karmiony zdechniesz.

    Po co się w ogóle tu pojawiłeś, skoro nie chcesz dyskutować? I jak
    poddajesz się walkowerem, to nie ośmieszaj się jeszcze twierdzeniem, że
    twoja bierność w argumentacji jest przyznaniem twojej racji.

    --
    Liwiusz

  • 64. Data: 2018-11-19 22:15:59
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-11-19 o 22:09, gosc pisze:
    > Zacznij kiedyś myśleć samodzielnie i nie łykaj tekstów na 100%.

    Gdybym pisał swoim językiem o ekonomi (anie jestem ekonomistą)
    przypier... byś się i łapał za słówka. Zacytowałem ci mądrzejszych
    odemnie to też niedobrze.

  • 65. Data: 2018-11-19 22:16:03
    Od: gosc <t...@z...com>

    Liwiusz wrote:
    > Wady deflacji znajdziesz w większości książek o ekonomii. Może zamiast
    > zadawać głupie pytania, podasz kontrargumenty na te wady, skoro taki
    > jesteś wszechwiedzący.
    >
    > Choćby taki prosty argument:
    > "konsumpcja i zamówienia przemysłu są odsuwane w czasie (w oczekiwaniu
    > na niższe ceny), co napędza recesję".
    >
    > Powołanie się na jakieś źródła naukowe mile widziane, bo z tego co widzę
    > po dotychczasowej dyskusji, to wiarygodności nie masz.

    Bardzo dobrze, że zacząłeś merytoryczną dyskusję.
    Prosty argument o wadach deflacji obalam jeszcze prostszym
    kontrargumentem.
    Jeśli konsumpcja i zamówienia przemysłu są odsuwane w czasie to
    znaczy, że nie są potrzebne dla rynku w danej chwili.
    Coś co jest niepotrzebne dla rynku nie napędza recesji.

    Czekam na kolejny argument dotyczący rzekomej szkodliwości deflacji.

  • 66. Data: 2018-11-19 22:17:43
    Od: gosc <t...@z...com>

    Liwiusz wrote:
    > Po co się w ogóle tu pojawiłeś, skoro nie chcesz dyskutować? I jak
    > poddajesz się walkowerem, to nie ośmieszaj się jeszcze twierdzeniem, że
    > twoja bierność w argumentacji jest przyznaniem twojej racji.

    Przecież to ja chcę dyskutować, a wy nie.
    Wy tylko trollujecie.

  • 67. Data: 2018-11-19 22:20:56
    Od: gosc <t...@z...com>

    z wrote:

    > Gdybym pisał swoim językiem o ekonomi (anie jestem ekonomistą)
    > przypier... byś się i łapał za słówka. Zacytowałem ci mądrzejszych
    > odemnie to też niedobrze.

    Przecież nie będę obalać całego tekstu jakiegoś pismaka, bo tak
    zażyczył sobie jakiś trollik.
    Kilka razy upominałem, żebyś pisał na temat.
    Kilka razy obalałem to co piszesz, a ty dalej brniesz w swoje
    nieuczciwe sposoby dyskusji.

  • 68. Data: 2018-11-19 22:21:59
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    gosc <t...@z...com> writes:
    [...]
    > Jeśli konsumpcja i zamówienia przemysłu są odsuwane w czasie to
    > znaczy, że nie są potrzebne dla rynku w danej chwili.

    Większość[1] rzeczy jest "niepotrzebna" w danej chwili.
    pomyślałeś o tym?
    > Coś co jest niepotrzebne dla rynku nie napędza recesji.

    Ekhem. Masz jeszcze jakieś interesujące spostrzeżenia?

    > Czekam na kolejny argument dotyczący rzekomej szkodliwości deflacji.

    KJ

    [1] - poza podstawową żywnością i mieszkaniem
    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Those who have had no share in the good fortunes of the mighty

  • 69. Data: 2018-11-19 22:27:00
    Od: gosc <t...@z...com>

    Kamil Jońca wrote:
    > gosc <t...@z...com> writes:
    > [...]
    >
    > Większość[1] rzeczy jest "niepotrzebna" w danej chwili.
    > pomyślałeś o tym?

    Pomyślałem.
    To nic nie wnosi do dyskusji.

    > Ekhem. Masz jeszcze jakieś interesujące spostrzeżenia?

    Tak.
    Nic nie wnosisz do dyskusji.

  • 70. Data: 2018-11-19 22:34:21
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)