    From: AP <c...@e...dyndns.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bidpay - pytania
    Date: Tue, 01 Mar 2005 01:10:45 GMT

    In article <d00b04$p8k$1@nemesis.news.tpi.pl>, w...@p...fm says...
    > tak on mi juz zaplacil, ale nie wiem czy nie bede miec problemu ze
    > spieniezeniem takiego czeku tutaj i nie wiem ile to mnie wyniesie.

    Hmm.... chyba wiekszy problem w tym, ze czek taki pewnie pojdzie do
    inkasa ( bank wezmie czek.. wysle do Stanow aby spieniezyc... poczeka na
    przelew na ich konto nostro i dopieo potem dostaniesz pieniadze). Takei
    inkaso moze trwac od 2ch(?) do klikunastu tygodni.

    Ja bym sprawdzil w punktach obslugujacych transfery Western Union czy
    zrealizowaliby taki czek szybciej/taniej. Tego ci nie powiem.

    teoretycznie czek jest przedplacony i nie powinno byc problemu z jego
    spieniezeniem. Wiec TEORETYCZNIE po otrzymaniu czeku do reki mglbys
    wyslac to co sprzedales. Zaznaczylem ze teoretycznie gdyz o ile sie
    orientuje to znalezli sie naciagacze, ktorzy wysylaja podrobione MO.
    Dlatego zwrocilbym sie najpierw do bankow obslugujacych WesterUnion

    http://www.westernunion.com/info/homePage.asp?
    country=PL&origination=global

    przejdz do Find Agent Location

    Znajdziesz tam nablizsze punkty oblugujace Western Union (co niestety
    nie znaczy ze obluguja MO wystawione przez Western Union)

    AP