  • 11. Data: 2017-10-29 14:21:55
    Temat: Re: bgż Optima - Koniec spec-lokat dla "nowych środków"?
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-10-29 o 10:17, Waldek pisze:

    > Ale czy do tego SMART też trzeba "podwiązać" r-k macierzysty
    > czy dalej korzysta z tego już wcześniej zdefiniowanego do wylewania ?

    Smart dołącza do poprzedniego i na jednym koncie ma się dwa czynne rachunki.
    Rachunek podwiązany jest ten sam dla obu.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 12. Data: 2017-10-30 19:08:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wiatrak" osva9t$e4d$...@n...news.atman.pl

    > Możesz założyć ten Smart.

    Ten? Trzy podejścia -- zero nowych rachunków...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'.. http://danutac.net.pl ..;\|/......

  • 13. Data: 2017-10-31 18:00:46
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2017-10-29 o 14:21, Akarm pisze:

    > Smart dołącza do poprzedniego i na jednym koncie ma się dwa czynne
    > rachunki.
    > Rachunek podwiązany jest ten sam dla obu.

    Tylko ten Smart to rachunek w "innym" banku.
    Optima to 2030 - bank BGŻ (obecnie BGŻ BNP Paribas)
    Smart to 1600 - bank BNP Paribas Polska (obecnie... BGŻ BNP Paribas) ;)

    Ciekawe jak tam przelewy Optima-Smart?
    Online?
    24/7?

    Sławek

  • 14. Data: 2017-10-31 20:02:07
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2017-10-31 o 18:00, Slavekk pisze:
    [cut]

    IB daje 3% na 1 lub 3 m-ce...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 15. Data: 2017-11-01 09:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RobertS b...@x...pl ...

    > [cut]
    >
    > IB daje 3% na 1 lub 3 m-ce...

    Ktos jeszcze daje coś podobnego obecnie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

  • 16. Data: 2017-11-01 15:33:36
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    > Ciekawe jak tam przelewy Optima-Smart?
    > Online?
    > 24/7?

    I tak i nie.....

    29.10 godz. 14 Optima -> Smart
    w pełni online

    30.10 godz 21 Smart -> Optima
    pieniądze są na rachunku docelowym natychmiast ale z datą operacji 31.10

    01.11 godz 8 Optima -> Smart
    jak wyżej z datą operacji 02.11

    Więc chyba raczej jakieś 16/6 a nie 24/7

  • 17. Data: 2017-11-01 15:38:07
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    W dniu Wed, 01 Nov 2017 14:33:36 +0000, użytkownik jureq napisał:

    > 29.10 godz. 14 Optima -> Smart w pełni online

    Poprawka: Miało być 27.10

  • 18. Data: 2018-04-27 11:07:27
    Od: m...@o...pl

    Konto Smart - propozycja dla Nowych Środków 2,6%
    "Co to są nowe środki?
    Dnia 12 kwietnia 2018 r. odczytujemy saldo na Twoich rachunkach (rachunkach lokat
    terminowych, rachunkach kont oszczędnościowych). Wszystkie pieniądze, które będą
    nadwyżką nad kwotą salda z dnia 12 kwietnia 2018 r. są nowymi środkami i mogą
    pracować na 2,6% w skali roku na Koncie Oszczędnościowym!"
    https://www.bgzoptima.pl/konta-oszczednosciowe/konto
    -smart

  • 19. Data: 2018-04-27 11:28:17
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2018-04-27 o 11:07, m...@o...pl pisze:
> [...]
    nadwyżką nad kwotą salda z dnia 12 kwietnia 2018 r. są nowymi środkami i mogą
    pracować na 2,6% w skali roku na Koncie Oszczędnościowym!"

    13 kwietnia przybyło mi parę kPLN i się czaiłem czy można już wpłacić
    czy trzeba poczekać, bo a nuż (na złość mi :) ) zrobią odczyt stanu w
    dniu początku nowego okresu promocji.
    Wychodzi na to, że niepotrzebnie czekałem :(
    P.G.

  • 20. Data: 2018-04-27 12:17:46
    Od: m...@o...pl

    W dniu piątek, 27 kwietnia 2018 11:28:15 UTC+2 użytkownik Piotr Gałka napisał:
> [...]
    > dniu początku nowego okresu promocji.
    > Wychodzi na to, że niepotrzebnie czekałem :(

    Dawno rozwiązałem ten problem przerzucając cash między indywidualnym a wspólnym z
    własną Rodzicielką. A Ona się po prostu nie wtrąca