  • Date: Wed, 20 Feb 2008 16:43:19 +0100
    From: Radek Wroclawski <r...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bezsens podstawowej funkcjonalnosci KK

    k...@g...pl pisze:
    > A roczny koszt takiego przelewania to raptem 76 zł - opłata roczna 58
    > zł za kartę i 6 przelewów po 3 zł.
    Mam już drugi rok kartę główną i dodatkową w BZ WBK i jakoś jeszcze nie
    płaciłem za nią ani grosza.

    Na początku bank robił problemy z tymi przelewami - trzeba było
    telefonicznie potwierdzać przelew za każdym razem. W końcu się wq... i
    napisałem reklamację powołując się, że ograniczanie kwoty przelewu przez
    bank jest pogwałceniem podpisanej umowy. Od tego czasu spokój....

    Na początku dałem się też wmanewrować doradcy w kredyt ratio. Zapewniał,
    że przez pierwsze 3 miesiące nie będzie żadnych odsetek. Później okazało
    się, że nie ma odsetek tylko w rachunku karty, a przy kredycie ratio już
    są. Reklamacja nic nie pomogła - pracownik się zapierał, dyrektor go
    poparł. Zażądałem więc przedstawienia podpisanej przeze mnie informacji
    o całkowitym koszcie kredytu zgodnie z wymogami ustawy o kredycie
    konsumenckim. Ponieważ takiej informacji mi nie przedstawiono oddział
    przeprosił za zamieszanie, anulował kredyt ratio zwracając odsetki oraz
    wypłacając rekompensatę za koszty dojazdu do oddziału celem wyjaśnienia
    sprawy (do oddziału mam 50 km).