eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibezpieczeństwo kart kredytowych › Re: bezpieczeństwo kart kredytowych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bezpieczeństwo kart kredytowych
    Date: Wed, 13 Jun 2007 22:48:14 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 23
    Message-ID: <f4plkc$hbv$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <op.ttszspvdewro3r@czeslaw>
    <f4lrjb$rii$1@atlantis.news.tpi.pl><op.ttsz6rr0ewro3r@czeslaw>
    <f4lsmk$87n$1@nemesis.news.tpi.pl><d...@n...home.net.pl>
    <f4lu7q$ipe$1@inews.gazeta.pl> <f4luom$es5$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <f4np4r$a0g$1@inews.gazeta.pl> <f4nvc1$p0n$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: aez30.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1181768140 17791 83.16.129.30 (13 Jun 2007 20:55:40 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 13 Jun 2007 20:55:40 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:417821
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Wed, 13 Jun 2007 05:29:37 +0000 (UTC), Krzysztofsf napisał(a):

    > "Ale to tylko teoria. W praktyce zdarza się, że banki nie uznają takich
    > reklamacji, nie chcąc zadzierać ze sklepami, które płacą im prowizje od każdej
    > transakcji bezgotówkowej.

    Karty płatnicze stają się naprawdę coraz bardziej niebezpieczne.
    Właśnie kilka dni temu, po otrzymaniu wyciągu z banku znajomy odkrył, że
    ktoś wyczyścił mu konto karty Visa Classic z kwoty 11 tys. USD.
    Z wyciągu wynika, że oszust przez 3 dni na przełomie kwietnia i maja
    robił sobie zakupy w wielkim centrum handlowym w Capetown, głownie w
    sklepach jubilerskich.
    Po telefonicznym zareklamowaniu tych transakcji, panienka na infolinii
    złożyła wyrazy współczucia i odrzekła, że jest to jego strata bo karta
    nie była ubezpieczona.
    Znajomy oczywiście spławić się nie dał, złożył reklamacje pisemną,
    zażądał zwrotu powierzonych bankowi środków i teraz oczekuje na
    odpowiedź banku.
    Jaki przewidujecie dalszy rozwój tej sytuacji?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1