    From: <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bezpieczenstwo e-LukasBanku
    Date: 21 Feb 2002 15:32:26 +0100

    > 1. byla mowa o bezpieczenstwie a nie kosztach
    > 2. jesli kogos nie stac to poprostu wybiera inny produkt - tanszy

    problem 30,00 bezpośrednio mnie dotknął. Przekroczyłem saldo o 6,54 PLN. Bardzo
    byłem niezadowolony, lecz w końcu pieniądz to tylko pieniądz. Musiałem sobie
    wyrabiać limit kredytowy, żeby więcej taka sytuacja się nie powtórzyła. Teraz
    jak mam limit to czuję się bezpiecznie. Ale tamte 30,00 było nie fair.
    Bezpeiczeństwo lukasa? Nie widzę nic nadzwyczajnego. Dla mnie mBank i multiBank
    są równie bezpieczne, a token, cóż to taka fajna zabaweczka, za którą się mocno
    buli w razie utraty. Ekonto bez tokena jest mało funkcjonalne. To tyle.

    @nteneum