    From: "Piotr K." <r...@d...hoga.and-this-too.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bezpieczeństwo a' la Inteligo - tp mit :-(
    Date: Wed, 3 Apr 2002 22:05:01 +0200

    "bromden" <b...@p...gazeta.pl> wrote in message
    news:3CAB35F5.F224D056@poczta.gazeta.pl...
    > zwroc uwage, ze jest to blad w sposobie postepowania zusu,
    > a nie w *zasadzie* szyfrowania/uwierzytelniania z dwoma kluczami,

    Zgadzam się calkowicie - ale kontekst mojej wypowiedzi był taki:

    > dokladnie!
    > nawet zus to zrozumial,

    Dlatego napisałem, ze ZUS tego nie zrozumiał. Wprowadził nowoczesność żeby
    było nowocześnie ale nikt tam nie zastanowił się po co to wprowadza - i
    teraz mamy klucze elektroniczne do podpisu byle czego przez byle kogo.

    Szczerze mówiąc szerszy kontekst tego wątku - sposób drukowania TANów przez
    Inteligo zasługuje na taki sam komentarz. Jest nowoczesnie, numerki nawet
    chronione zdrapką, tylko że jakoś nie bardzo jednorazowe... Z drugiej
    strony - choc to dziura w bezpieczeństwie, to wciąz nie sądzę, zeby byla
    wielka. Z pewnością niewielu ludzi może wydrukowac to ponownie. Dziurę
    podobnych rozmiarów mogą stanowić administratorzy bankowego systemu
    komputerowego (choć nie muszą, procedur nie znam).

    PiK