  • Data: 2002-01-06 18:33:22
    Temat: Re: bardzo trudne pytanie
    Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesteś na tzw. czarnej liście międzybankowej. O ile mi wiadomo to z chwilą
    > uregulowania zaległych zobowiązań można być z takiej listy wykreślonym,
    ale
    > odbywa się to na wniosek osoby tam umieszczonej tzn mogą cię sami z tamtąd
    > usunąć ale zdarza się że o tym "zapomninają".

    no na szczescie to nie ja. ale z tego co wiem, to usuwaja dopiero po 2
    latach od uregulowania zadluzenia! do tego czasu mozna zapomniec o nowych
    kredytach, kartach kredytowych, rachunkach... dlatego chce wiedziec, czy
    mozna zazadac od banku wykreslenie z tej listy, skoro poreczyciel nie
    wiedzial o sprawie. teraz nie dosc, ze splaca cudzy kredyt, to jeszcze jest
    w rejestrze niesolidnych klientow, a zarobki ma spore.