  • 1. Data: 2003-01-02 20:54:25
    Temat: bardzo glupie pytanie
    Od: "maarka" <c...@w...pl>

    tylko prosze mnie nie bic i nie wyzywac. sama to za panstwa zrobie - jestem
    glupia i malo wiem. musze wplacic kase za aukcje na allegro. mam numer konta
    (26 cyfr) i nie wiem jak wypelnic ten druczek na poczcie? nazwa odbiorcy to
    imie i nazwisko osoby czy nazwa banku (tu mbank)?czy musze wpisac cokolwiek
    w pole 'tytulem'?

    dziekuje i przepraszam, chociaz moze kogos rozbawilam :)

  • 2. Data: 2003-01-02 21:16:07
    Temat: Re: bardzo glupie pytanie
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "maarka" <c...@w...pl> wrote in

> [...]
    > poczcie? nazwa odbiorcy to imie i nazwisko osoby czy nazwa banku (tu
    > mbank)?czy musze wpisac cokolwiek w pole 'tytulem'?

    Wpisujesz numer rachunku ciagiem, tak jak zostal podany przez sprzedawce - pocztowe
    druczki sa do tego przystosowane. Jako nazwe odbiorcy wpisujesz imie i nazwisko
    sprzedawcy oraz jego adres - nie ma potrzeby wpisywac nigdzie nazwy banku. W pole
    "tytulem" najlepiej podaj numer aukcji i Twoj nick na Allegro - sprzedajacemu bedzie
    latwiej rozpoznac wplate.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 3. Data: 2003-01-02 21:19:49
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "maarka" <c...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > (26 cyfr) i nie wiem jak wypelnic ten druczek na poczcie? nazwa odbiorcy
    > imie i nazwisko osoby czy nazwa banku (tu mbank)?czy musze wpisac

    musisz wpisać tytuł bo pani w okienku nie przyjmie (chociaż można się z nią
    kłócić :))) , ale jak ci się nie chce to wpisz "zasilenie rachunku" )

    z tego co pamiętam to pole na nazwę banku też jest na formularzu

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 4. Data: 2003-01-02 21:24:00
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "maarka" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    cokolwiek
    > w pole 'tytulem'?
    >
    > dziekuje i przepraszam, chociaz moze kogos rozbawilam :)

    Mi nie tak dawno kazali na tym druczku na poczcie wpisywać nazwę banku,
    najpierw sie śmiałem, ale później nieźle się wkurzyłem, bo urzędniczka była
    uparta jak osioł ;-). Żadnej nazwy banku nie wpisujesz.

    Wpisujesz tylko nazwę odbiorcy (imię i nazwisko), numer rachunku (2 pierwsze
    cyfry na tym zacienionym polu (l.k.), skreślacz litere P (zostaje "W")
    wpisujesz kwotę liczbowa, a pod spodem słownie. Tytułem możesz zostawć
    puste, ale lepiej wpisz np. "Aukcja nr ...." - w razie czego masz dowód, za
    co zapłaciłaś.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 5. Data: 2003-01-02 21:36:38
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> wrote in

    /ciach.../

> [...]
    > potrzeby wpisywac nigdzie nazwy banku. W pole "tytulem" najlepiej
    > podaj numer aukcji i Twoj nick na Allegro - sprzedajacemu bedzie

    Aha - i jeszcze jedno.

    Nie wez przypadkiem takiego druczku, jakie lezaly u mnie na poczcie ! :-) Skan
    ponizej.

    http://www.skrzyp.neostrada.pl/wplata.jpg

    Wojtek

  • 6. Data: 2003-01-02 21:46:24
    Od: "maarka" <c...@w...pl>

    "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> napisał
    >Aha - i jeszcze jedno.
    >Nie wez przypadkiem takiego druczku, jakie lezaly u
    >mnie na poczcie ! :-) Skan ponizej.

    haha, a mowy nie ma!! :)
    pozdrawiam

  • 7. Data: 2003-01-02 21:58:52
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "maarka" <c...@w...pl> writes:

    > (26 cyfr) i nie wiem jak wypelnic ten druczek na poczcie? nazwa odbiorcy to

    Jak wypelnic, to juz wiesz. Ale lepiej wplacic nie na poczcie, tylko w
    jakims banku, bo z poczty bardzo dlugo idzie.

    Uwaga: wybrac bank, ktory bierze nieduza prowizje - niektore potwornie
    zdzieraja, ale np. PKO BP moze byc...

    MJ

  • 8. Data: 2003-01-03 07:43:18
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > jakims banku, bo z poczty bardzo dlugo idzie.
    >
    > Uwaga: wybrac bank, ktory bierze nieduza prowizje - niektore potwornie

    Albo wybrac bank, w ktorym sie ma konto (ROR) i zrobic to jako przelew a nie
    wplate gotowkowa - zwykle jest to tansze.
    W takim przypadku zamiast kwoty slownie wpisuje sie numer swojego rachunku w
    tym banku.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 9. Data: 2003-01-03 08:57:43
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> writes:

    > Albo wybrac bank, w ktorym sie ma konto (ROR) i zrobic to jako
    > przelew a nie wplate gotowkowa - zwykle jest to tansze.

    Zrobilem zalozenie robocze, ze jak ktos w ogole rozwaza wyprawe na
    poczte w celu wplacania pieniedzy, to zadnego konta nie posiada...
    8-)

    MJ

  • 10. Data: 2003-01-03 16:56:14
    Od: "KK" <k...@g...pl>

    "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> wrote in message

    > Jak wypelnic, to juz wiesz. Ale lepiej wplacic nie na poczcie, tylko w
    > jakims banku, bo z poczty bardzo dlugo idzie.

    Dlugo, nie dlugo. 3 dni
    kk