  • Data: 2018-12-04 19:50:48
    Temat: Re: bankomaty - Wietnam
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 4 grudnia 2018 18:53:46 UTC+1 użytkownik SERG napisał:
    > Wybieram się wkrótce do Wietnamu i chciałbym cześć gotówki, w ramach
    > bieżących potrzeb, wypłacać w miejscowych bankomatach.

    Mam nadzieję, że pamiętasz, że do takich egzotyk z IKA TYLKO karta USD?!

    Miejscowy bankomat powinien poinformować o prowizji przed akceptacją. Relacje można
    znaleźć w necie.

    Inne możliwości to curve - do równowartości 200 funtów/mc wypłaty za darmo.
    I ew. debetówka pekao - ale to trzeba dokładnie sprawdzić, czy nadal tylko prowizja
    MC, bo bankomaty zageaniczne darmowe.