  • Data: 2003-10-16 09:19:15
    Temat: Re: [bankier.pl] Bankomaty NCR w PKO BP
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W rzeczy samej. Aczkolwiek nie wszystkie sa za bramkami.

    I tak się wyciąga portfel, aby wyjąć kartę, więc można i zbliżeniową
    przeciągnąć nad bramką. Mi tam to akurat nie przeszkadza. Przeszkadzają
    mi natomiast same bramki, które niszczą torby, kaleczą ludzi i blokują
    ruch. Dodatkowo co 2 lata w ZTM muszę składać podanie o przedłużenie
    ważności karty o kolejne 2 lata. Czy nie mogliby ustawić jej ważności
    bezterminowo. Ale to już NTG.