    From: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [bankier.pl] Bankomaty NCR w PKO BP
    Date: Wed, 15 Oct 2003 16:46:01 +0200
    Sender: n...@o...pl@bykowina-132.elsat.net.pl

    Użytkownik "PiotR" <p...@p...com> napisał w wiadomości
    news:bmjj9k$ftq$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Bankomaty sa?
    > sa !

    Melduję, że są! :-)

    Nawet walczymy o dodatkowy. Znaczy osiedle zbiera podpisy, ja tam podpisywać
    się nie będę i piszę bezpośrednio do banków. ING podziękował i powiedział,
    że teraz nic nie zrobią, PKO BP powiedziało, że dziękują i może uwzględnią
    next year. BZWBK stwierdziło, że ufa, że będzie. :-)

    > a ze na zewnatrz ?

    No właśnie. :-/

    > przynajmniej nie ma klopotow z wiecznie zacinajacymi sie drzwiami

    Nie spotkałem się ani razu z tym kłopotem. Prędzej się drzwi nie domykają.

    > nie trzeba wywalac kasy na dodatkowe czytniki do kart

    Też mi koszt.

    > nie trzeba raz na miesiac wysylac nikogo ze szmata by przetarl szybe

    Mówiłem oczywiście o bankomatach przy oddziałach. Te wolnostojące to niech
    se na zewnątrz bedą... Ale jak jest oddział, to zwykle warunki są, żeby
    zorganizować to jak trzeba... Tym bardziej, że oddziały PKO BP do małych nie
    należą...

    Chociaż w Gliwicach na polibudzie to PKO BP jest bez oddziału, a w osobnym
    pomieszczeniu... I gdzie tu jakaś logika ? :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara