  • 1. Data: 2005-12-03 17:15:03
    Temat: banki, w ktorych mozna zalozyc tylko lokate ?
    Od: "FRANCO" <f...@n...com>

    sa takie banki, a wiec np. Raiffeisen Bank, ide, daje dowod osobisty, podaje
    adres, zakladaja mi konto lokacyjne, ktore mnie wcale nie obchodzi, i potem
    po prostru moge raz na jakis czas przyjsc i wplacic przykladowo 10 tys PLN
    na roczna lokate i zajmuje to doslownie kilka minut

    niestety sa tez banki, jak np Pekao Sa, ktore zanim pozwola ci na zalozenie
    lokaty, wymagaja konta osobistego, ktore kosztuje 5 zlotych na miesiac, niby
    nie duzo, ale jest to 60 zlotych rocznie wyrzucone w bloto, no bo jak klient
    chce zeby w banku tylko lezalo np. kilkadziesta tysiecy PLN i zbieralo
    procenty, to po co mu konto biezace?

    a wiec znacie wiecej takich bakow jak Raifeisen ?

    pozdr

    FRANCO

  • 2. Data: 2005-12-03 17:31:41
    Temat: Re: banki, w ktorych mozna zalozyc tylko lokate ?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "FRANCO"
> [...]
    > to doslownie kilka minut

    > a wiec znacie wiecej takich bakow jak Raifeisen ?

    - konto lokacyjne to nie lokata roczna - cos mieszasz
    - teraz RB oglosil koniec z lokacyjnego, od 1 IV 2006 beda tylko
    lokacyjne plus, a roznia sie tym ze nie wolno z niego wyplacic
    i nie wolno z niego przelac do innego banku
    WNIOSEK: bez dodatkowego, platnego rachunku w RB
    juz nie da sie prowadzic konta lokacyjnego
    Radze ci wiec odzwyczaj sie od RB i zaloz na podobnych zasadach
    OKO w ING.
    A moze juz slyszales o zmianach na gorsze i wlasnie dlatego
    szukasz innego banku ktory ma takie wygodne konto :-)
    *** blad ***

  • 3. Data: 2005-12-03 17:43:23
    Od: "FRANCO" <f...@n...com>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "FRANCO"

    > - konto lokacyjne to nie lokata roczna - cos mieszasz

    chodzilo mi o to, ze Bank Raiffiesen nie wymaga zalozenia konta osobistego,
    zanim zaloze lokate
    podalem konto lokacyjne jakos cos, co mnie w ogole nie interesuje, ani nic
    nie kosztuje

    dotychczas w Raiffeisen Banbku bylem dwa razy, za pierwszym razem wplacilem
    jaka kwote w gotowce na lokate roczna i powiedzieli mi, ze tym sasmym
    zakladaja mi konto lokacyjne
    drugi raz za dwa miesiace ponownie pojawilem sie znowu z gotowka w reku, i
    zalozylem kolejna roczna lokate, i o to mi chodzi

    z konta lokacyjnego nie zamierzam korzystac w jakikolwiek inny sposob

    a wiec, tak jak powiedzialem na poczatku, szukam banku, do ktorego mge
    przyjsc z gotowka i w dosc prosty i szybki sposob zalozyc lokate, a
    roztrzasanie kona lokacyjnego w BR w ogole mnie nie interesuje ;)

    byc moze wiekszosc bankow spelnia moje wymogi, ale tego nie wiem, a wiec
    podalem Pekao Sa jako przyklad banku, ktory zanim zalozy mi lokate, kaze mi
    zalozyc i placic za prowadzenie konto osobistego 5 zlotych miesiecznie, co
    jest totalnym bezsenem dla kogos, kto chce raz wplacic pieniadze do banku na
    lokate odnawialna i pojawic sie nasteony raz za 5 lat, zeby je wyjac :)

    Franco

  • 4. Data: 2005-12-03 17:48:17
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@n...gazeta.pl>

    "FRANCO" <f...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > obchodzi, i potem po prostru moge raz na jakis czas przyjsc i wplacic
    > przykladowo 10 tys PLN na roczna lokate i zajmuje to doslownie kilka
    /ciach/

    > a wiec znacie wiecej takich bakow jak Raifeisen ?

    www.dominetbank.pl

    a jesli przeszkadza Ci mizerny poziom bezpieczenstwa na linii
    klient->bank* zawsze mozna pofatygowac sie do marmurka.

    *) podczas zaladania lokaty online nie mamy 100% pewnosci, czy osoba
    dzwoniaca do nas w celu weryfikacji parametrow lokaty i danych osobowych
    jest rzeczywiscie pracownikiem banku.

    Z.

  • 5. Data: 2005-12-03 19:05:29
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    > a wiec znacie wiecej takich bakow jak Raifeisen ?

    np. w Getin Banku bez problemu tylko na dowód zakładają lokaty

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2005-12-03 20:18:12
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sat, 3 Dec 2005 18:31:41 +0100, "blad"
    <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:

    >- teraz RB oglosil koniec z lokacyjnego, od 1 IV 2006 beda tylko
    > lokacyjne plus,

    a to skąd wymyśliłeś?
    jest przecież nowa TOIP dla konta lokacyjnego po 3.04.2006
    i jest oddzielna dla lokacyjnego plus.

    PG

  • 7. Data: 2005-12-04 11:22:22
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl>

    FRANCO napisał(a) w wiadomości: ...
    >... jak np Pekao Sa, ktore zanim pozwola ci na zalozenie
    >lokaty, wymagaja konta osobistego, ktore kosztuje 5 zlotych na miesiac,

    Można a'vista, 3zł/mies. Tylko nie wiem po co z lokatami pchać
    się do PEKAO SA...

    Marcin_P. napisał(a) w wiadomości: ...

    >np. w Getin Banku bez problemu tylko na dowód zakładają lokaty

    Nie wiem, czy to zależy od oddziału (oddz. W-wa Marszałkowska).
    Wg znajomego chcieli szeleszczącą gotówkę. A jak przelewem z innego
    banku to dodatkowo chcą założyć "rachunek pomocniczy" ponoć
    bezpłatny.
    Arek

  • 8. Data: 2005-12-04 12:53:10
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

    Użytkownik "FRANCO"
> [...]

    > Wg znajomego chcieli szeleszczącą gotówkę. A jak przelewem z innego
    > banku to dodatkowo chcą założyć "rachunek pomocniczy" ponoć

    Gdy zakładałem lokaty to gotówkę wpłacałem w kasie, nawet się nie pytałem o
    możliwość przelewu, i tak też zrozumiałem pytanie "FRANCO".Ale gdy się
    zakończą, a znajdę lepszą ofertę do się spytam ile by kosztował przelew tej
    kasy z lokat do innego banku.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2005-12-04 13:20:15
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    FRANCO napisał(a):

    > drugi raz za dwa miesiace ponownie pojawilem sie znowu z gotowka w reku, i
    > zalozylem kolejna roczna lokate, i o to mi chodzi

    A Ty lubisz tak z gotówką w ręku? Pytam, bo dla mnie to dość obca
    sytuacja...

  • 10. Data: 2005-12-05 11:11:54
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > - teraz RB oglosil koniec z lokacyjnego, od 1 IV 2006 beda tylko
    > lokacyjne plus ...

    gdzie oglosil? skad masz takie informacje?
    bo ja w oficjalnym cenniku widze tylko ze chca "zepsuc" konto lokacyjne - sa
    dwie kolumny: do 2.IV.2006 i od 3.VI.2006 najgorsze jest to ze od 3.IV bedzie
    tylko jeden bezplatny przelew miesiecznie - teraz jest bez limitu
    no i wyglada jak te konta - lokacyjne i lokacyjne plus mialy egzystowac
    rownolegle...

    nic nie widze na temat:
    - znikniecia uslugi: konto lokacyjne
    - wymogu posiadania platnego konta typu ROR zeby moc korzystac z lokacyjnego...