    From: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: banki, ECN, linux itp...
    Date: 8 Feb 2002 20:26:07 +0100

    On Fri, Feb 08, 2002 at 04:45:48PM +0000, Radek Stachowiak wrote:

    > nie bede sie spieral bo pewny tez nie jestem, ale chyba bylo tak ze nie
    > psuje (tzn wykorzystuje, bity reserved) a fakt nie dogadania sie jest
    > spowodowany tym ze wlasnie jeden ma zla implementacje stosu.
    > Ale jak znajdziesz daj znac, z checia sie dowiem jak jest na pewno.

    Powiem tak:

    . problem zglosilem do multibanku, razem z rfc i opisem pobieznym
    problemu
    . kwestia tego co filtrujemy polega na tym ze ze wzgledu na pewne
    bity reserved firewall (dobry) powinien nie przepuszczac pakietow
    ktore ich uzywaja bo po drugiej stronie (sieci wew) moga robic rzeczy
    niefajne. I ja to naprawde rozumiem. Druga sprawa to nadazanie za
    swiatem.

    Ale proponuje poczekac na odpowiedz.

    --

    --w