  • Data: 2014-01-10 23:15:47
    Temat: Re: bank z lokata,ale bez koniecznosci rachunku
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Eneuel Leszek Ciszewski in news:laoo5u$gkq$1@node1.news.atman.pl
    [......]
> [...]
    > warunkach) wycofać się ze współpracy. Wówczas
    > szukajmy paragrafów, obowiązków banku itd...
    > Z jakiej racji mamy wychowywać banki?
    > Ani ich nie płodziliśmy, ani nie są na naszym wikcie
    > (no -- może bywają czasami na naszym wikcie...) ani
    > nie jesteśmy ich prawnymi opiekunami...
    > Zachowajmy siły na sytuacje krytyczne, ;) gdy
    > jesteśmy zmuszeni do bronienia się, gdy bank
    > znienacka zdziera z nas skórę -- żywcem...
    > [zamiast spokojnie skubać sierść z innych owieczek...]
    > Jeśli bank łamie prawo w drobnej sprawie -- złamie
    > zapewne w ważniejszej. Takie banki lepiej omijać.

    niepotrzebna pisanina. poniewaz:

    > Czy warto zmuszać bank do przyjęcia lokaty?

    ja mowilem o checi zmuszania banku do czegokolwiek? czytasz i nie rozumiesz
    pytania. Ja pytalem sie, czy bank MUSI przyjac lokate bez warunkow
    dodatkowych,a pytalem, bowiem w watku byla informacja,ktora mnie zaskoczyla:
    ze nie moze narzucac transakcji wiazanych,a jednak zdecydowanie w pewnym
    banku to zrobiono.
    przeto zapytalem.
    a co zamierzam/zamierza sie z ta informacja/odpowiedzia zrobic... Masz z tym
    problem? Jakis? :)