  • 1. Data: 2005-04-29 19:07:10
    Temat: bank w niemczech - postbank - pytanie
    Od: "Andrzej Zacharewicz" <n...@n...pl>

    wybieram sie do Locknitz w Niemczech w celu otwarcia konta w Postbank'u.
    zainteresowal mnie ten bank, poniewaz nie ma problemu podobno w otwarciu
    konta dla osoby mieszkajacej w Polsce (jest bezplatne do 26 roku zycia,
    bezplatna EC, bezplatny dostep przez internet i telefon).
    Chce otworzyc konto w niemieckim banku, aby dostac karte EC, ktura jest
    akceptowana w niemczech.
    W zwiazku z tym mam pytania: jakie macie doswiadczenia w kwesti otwierania i
    prowadzenia kont w niemczech?

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 2. Data: 2005-04-29 20:07:52
    Temat: Re: bank w niemczech - postbank - pytanie
    Od: zbihniew <z...@p...net>

    Andrzej Zacharewicz wrote:
> [...]
    > akceptowana w niemczech.
    > W zwiazku z tym mam pytania: jakie macie doswiadczenia w kwesti otwierania i

    No kurcze, faktycznie, jak mowisz.

    Doswiadczenia? No do tej pory bylo inaczej, ale dzisiaj zauwazylem pare
    ciekawych tanich ofert, ktore dla obcokrajowcow moga byc ciekawe i
    Postbank miedzy nimi. Tak wiec, zaraz drukuje formularz i wysylam do
    nich - nigdzie nie trzeba jechac. Jeszcze sie na infolinie przedzwoni
    coby upewnic sie ze wszystko OK.

    --
    "Voksen - det er noe som bare eksisterer i barns fantasi." (P. Hein)

  • 3. Data: 2005-04-29 20:12:45
    Od: zbihniew <z...@p...net>

    Jednak trzeba sie przejsc na niemcopoczte... :( No to przy okazji...

    --
    "Voksen - det er noe som bare eksisterer i barns fantasi." (P. Hein)

  • 4. Data: 2005-04-29 21:51:27
    Od: "Andrzej Zacharewicz" <n...@n...pl>

    "zbihniew" <z...@p...net> wrote in message
    > Jednak trzeba sie przejsc na niemcopoczte... :( No to przy okazji...

    tez juz mam wydrukowany formularz. z tego co zrozumialem to trzeba z nim
    pujsc na niemiecka poczte i oddac tam? prosze mnie potwiedzic. mam jeszcze
    jedno pytanie: gdybym chcial dodatkowo karte Visa to czy wtedy trzeba jakis
    dodatkowe dokumenty przedstawic (normalnie wystarcza polski dowód)?

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 5. Data: 2005-04-30 07:27:22
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    buu :P a mi nie otwiera się wniosek do wydrukowania, pokazuje błąd aplikacji
    :D oj za dużo osób się rzuciło na to :D

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku,
    to przelej ją ;) każdy grosz się liczy ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329
    23 1050 1386 1000 0022 8231 8811

  • 6. Data: 2005-04-30 13:56:04
    Od: zbihniew <z...@p...net>

    Andrzej Zacharewicz wrote:
> [...]
    > jedno pytanie: gdybym chcial dodatkowo karte Visa to czy wtedy trzeba jakis
    > dodatkowe dokumenty przedstawic (normalnie wystarcza polski dowód)?

    Nie mam teraz tego pliku, bo stwierdzilem, ze bedac w DE pojde na poczte
    i wszystko sie zalatwi jakby co, ale mozliwe jest, ze musisz miec
    jeszcze meldunek - w Niemczech. Takie cos chyba bylo gdzies tam dalej
    napisane w tych papiórach - sprawdz i upewn sie. Ciekawa oferte ma tez
    Comdirect, ale jak sie pytalem, to twierdzili, ze konta nie moze zalozyc
    ten, co ponad 180 dni w roku przebywa poza Republika Federalna :/

    --
    "Voksen - det er noe som bare eksisterer i barns fantasi." (P. Hein)

  • 7. Data: 2005-04-30 14:27:48
    Od: "Andrzej Zacharewicz" <n...@n...pl>

> [...]
    > Comdirect, ale jak sie pytalem, to twierdzili, ze konta nie moze zalozyc
    > ten, co ponad 180 dni w roku przebywa poza Republika Federalna :/

    wypelnilem formulasz online i nic na temat meldunku nie ma.
    pisze tylko, ze na dokumencie w trakcie potwierdzania na niemcopoczcie musi
    byc adres zameldowania ten co w formularzu, czyli polski adres.
    czyli wystarczy dokumenty i na poczte.

    Pozdr
    Andrzej