  • Data: 2002-03-30 23:52:11
    Temat: Re: bank internetowy dla małej firmy
    Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > witam
    >
    > możecie polecić jakis dobry (i tami) bank internetowy dla firmy
    > jednoosobowej?

    Właśnie ten problem przerabiałem przez czły zeszły tydzień?
    Ja wybrałem e-konto w Nordea.
    9zł miesięcznie, przelewy ZUS i inne 0.60zł tylko w hasłami jednorazowyni ;
    token 20zł/mieś przez pierwszy rok później free
    W skarbówce dowiadywałem się w kilku miejscach , że na wyciąg bankowy można się
    powoływać przy księgowaniu.
    - Inteligo wydawało mi się za bardzo komercyjne 4.99 miesięcznie 0.99 przelew
    ZUS 2.99
    - e-PKO w PKO SA token za darmo 9zł/mieś 0.1 od obrotu ...
    - multibank drogi 30 zł/mieś teraz co prawda jakaś promocja ale...
    - BPH drogo
    - VWbank zus u konsultanta czyli co miesiąc dzwonienie..

    Ogólnie czekam jak mBank zrobi dla firm
    Teraz połączę go z Nordea
    Poza tym u siebie mam Nordea fizycznie więc mogę pójść i nawrzucać.

    Popatrz
    http://bankowy.wp.pl/ebankid.html
    http://www.money.pl/Banki/Banki_online/ogolne.html
    http://yellowpages.pl/ca/332801/Internetowe/