eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiautoryzacja głosowa VE ??? › Re: autoryzacja głosowa VE ???
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news2.icm.edu.pl!new
    s.man.olsztyn.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: "Mario" <M...@d...hej>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: autoryzacja głosowa VE ???
    Date: Thu, 1 Jan 2004 19:08:38 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl
    Lines: 31
    Message-ID: <bt1nk6$iv4$1@korweta.task.gda.pl>
    References: <bst0e0$g6l$1@atlantis.news.tpi.pl> <bst2nb$c6r$1@korweta.task.gda.pl>
    <bst4ru$56u$1@atlantis.news.tpi.pl> <bstun3$p0o$1@korweta.task.gda.pl>
    <bsun4d$ifg$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Reply-To: "Mario" <M...@d...hej>
    NNTP-Posting-Host: dj229.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: korweta.task.gda.pl 1072980422 19428 80.54.232.229 (1 Jan 2004 18:07:02 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 1 Jan 2004 18:07:02 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:275795
    [ ukryj nagłówki ]


    "Bogdan B." <b...@h...pl> wrote in message
    news:bsun4d$ifg$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Jak w takim razie jest możliwa autoryzacja płatności internetowych kartą
    VE
    > Inteligo, skoro nie ma w takim przypadku odczytu ścieżki z karty na
    > terminalu? Dla Maestro jest sprawa prosta - nie ma odczytu to nie ma
    > transakcji, "electronic use only".

    Ban moize zezwolic na realizacje autoryzacji bez odczytu sciezki jezeli
    dogada sie z organizacja platnicza (w tym przypadku VISA) ze to bank pokryje
    koszt transakcji fraud jezeli do takiej dojdzie. W takim przypadku - gdy
    klient zglosi reklamacje, nawet nie trafia ona do VISa Int, tylko od razu w
    Banku jest zalatwiana pozytywnie na niekorzysc Banku (chyba ze umowa z
    posiadaczem karty stanowi inaczej)

    Natomiast sklepy internetowe i rozwiazania o ktorych wspominalem wczesniej
    (rejestracja sprzedacy) i tak maja 100% udzial w ryzyku (to znaczy ze w
    przypadku reklamacji klienta w calosci ponosza ryzyko obciazenia kwota
    transakcji chyba ze znajdzie sie ktos inny od kogo mozna sciagnac kase np
    adres domowy na ktory wyslano towar a oszust jeszcze tam mieszka)

    Ogolnie to zwile, na prawie znam sie tyule o ile, ale przepisy bankowe mniej
    wiecej w ten sposob okreslaja tego typu sytuacje

    Pozdrawiam

    Mario


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1