  • Data: 2016-02-08 21:47:07
    Temat: Re: antycypacja Citi
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow> szukaj wiadomości tego autora

    > A co konkretnie reklamowałeś? I jakie miałeś oczekiwania co do rozwiązania
    > reklamacji?

    Reklamowalem fakt wykonania przelewu przed data realizacji (wiem, ze
    fizycznie nie jest wykonany, ale tak jest napisane w historii) oraz fakt
    falszowania historii (wpisuja cos, co nie ma miejsca). Oczekiwalem zmiany na
    wykonywanie przelewu zgodnie z data zamowienia.

    > Gdyby takiego przelewu nie dało się anulować w sobotę lub niedzielę
    > miałoby to jeszcze jakieś szanse, żeby się czegoś dopatrywać. Jest tak?

    Tak. Srodki sa pobierane z rachunku, nie tylko blokowane. Zmienia sie saldo
    i gdybym chcial odwolac dyspozycje to nie moge tego zrobic.