  • Data: 2018-02-23 08:43:29
    Temat: Re: anatomia ataku
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tzn. zrootowała go?
    > Skąd wzięła login i hasło do mBanku?

    Jeżeli ktoś się z telefonu loguje do banku (chyba wszystko jedno, czy
    przez specjalną aplikację (nie wiem jak to wygląda), czy przez
    przeglądarkę (tu wiem, że się normalnie wpisze login i hasło)) to
    złośliwa aplikacja działająca cały czas na telefonie nie powinna mieć
    problemu ze znalezieniem loginu i hasła.
    P.G.