  • 31. Data: 2012-07-27 13:03:26
    Temat: Re: amber gold - chyba
    Od: " " <b...@g...pl>

    Krzysiek <k...@o...pl> napisał(a):

    > W dniu poniedzia=B3ek, 23 lipca 2012 18:32:37 UTC+2 u=BFytkownik Krzysiek n=
    > apisa=B3:

    > LOL i po co ja pracuje;)
    Najlepsze inwestycje obecnie, to w tak zwane pozabankowe pożyczki bez BIK, dla
    zadłużonych, czyli takie tam: http://pozyczkichwilowki.net.pl/ Bardzo wysokie
    oprocentowanie rzeczywiste a ze ściągalnością wbrew pozorom nie jest źle. Już
    chyba co najmniej kilka parabanków oferuje coś w rodzaju bankowych lokat z
    których pożyczki te są udzielane. Po0niewaz pożyczki te sa kilka -
    kilkunastokrotnie droższe od bankowych więc i te inwestycje są wielokrotnie
    wyżej oprocentowane od lokat w banku.

  • 32. Data: 2012-07-27 13:04:38
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    b...@g...pl napisał(a) :
> [...]
    > oprocentowanie rzeczywiste a ze ściągalnością wbrew pozorom nie jest źle.

    Ordynarny spam. Chyba nikt o zdrowych zmysłach nie pojawi się tam.

    --
    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 33. Data: 2012-07-27 13:37:37
    Od: " " <b...@g...pl>

    Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Ordynarny spam. Chyba nikt o zdrowych zmysłach nie pojawi się tam.

    Mnie nie chodzi o tą stronę www z ofertami różnych firm tylko o tego typu
    oferty pożyczek pozabankowych. Zarabiają krocie te parabanki

  • 34. Data: 2012-07-27 13:42:11
    Od: " " <b...@g...pl>

    Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Ordynarny spam. Chyba nikt o zdrowych zmysłach nie pojawi się tam.

    P.S. Ich nie kontroluje KNF i mogą sobie dowolnie podnosić oprocentowanie
    pożyczek a chętnych nie brak, bo KNF przegina ze swymi "rekomendacjami" nie
    zdając sobie chyba sprawy z tego (albo doskonale o tym wiedząc) że napędza
    lichwiarzom klientów którzy to lichwiarze świetnie sobie radzą z egzekwowaniem
    należności i to wcale nie bezprawnie.

  • 35. Data: 2012-07-27 15:59:10
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2012-07-27 13:04, Zbynek Ltd. pisze:

    > Ordynarny spam. Chyba nikt o zdrowych zmysłach nie pojawi się tam.

    ... bo wiarygodność takiego partnera jest taka sama, jak ambergolda :)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 36. Data: 2012-07-27 16:05:09
    Temat: Re: amber gold - chyba "zaczelo sie" :)
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-07-27 01:12, Q pisze:
    > Szkoda tego OLT :/...
    > Myslalem, ze w koncu bedziemy mieli tanie loty krajowe
    > a tu dupa- zapyzialy LOT nadal bedzie rzadzic- zostaje PKP albo auto.

    I PolskiBus...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 37. Data: 2012-07-29 20:28:13
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu piątek, 27 lipca 2012 13:42:11 UTC+2 użytkownik napisał:

> [...]
    >
    > lichwiarzom klientów którzy to lichwiarze świetnie sobie radzą z egzekwowaniem

    Zastanawia mnie taki cytat:
    "KNF potwierdziła, że wysłała do wszystkich banków w Polsce pismo ostrzegające, że
    działalność gdańskiej firmy w ,,rażący sposób narusza przepisy prawa". W rezultacie
    Amber Gold stracił większość rachunków bankowych. "

    pochodzi stad:
    http://www.ekonomia24.pl/artykul/706205,920076-Skutk
    i-bankructwa-OLT.html

    W piątek właściciel OLT Express, gdańska firma Amber Gold, oferująca lokaty w złoto i
    pożyczki, poinformowała, że wycofała się z inwestycji. ,,Jest nam bardzo przykro, że
    nasza inwestycja napotkała tak duże trudności, których nie jest w stanie
    przezwyciężyć"

  • 38. Data: 2012-07-30 14:54:00
    Od: Grzesiek <g...@g...com>

    On 26 Lip, 17:22, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:
    > On 2012-07-26, Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Tam loty:http://forsal.pl/artykuly/635794,inwestor_w_pia
    tek_albo_bankructwo_ol...

    > --
    > Wojciech Bańcer
    > p...@p...pl

    To samo teraz będzie z Amberem.
    http://absurdy.blogstream.pl/2012/07/26/dlaczego-lin
    ie-lotnicze-olt-express-musialy-zbankrutowac/

  • 39. Data: 2012-07-30 16:05:34
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 30 Jul 2012 05:54:00 -0700 (PDT), Grzesiek napisał(a):

    > To samo teraz będzie z Amberem.
    > http://absurdy.blogstream.pl/2012/07/26/dlaczego-lin
    ie-lotnicze-olt-express-musialy-zbankrutowac/

    Cytat z tego artykułu:

    "...możemy skorzystać z opcji charge back (tylko jeśli płaciliśy kartą
    kredytową). W tym przypadku trzeba złożyć reklamację w banku, który
    wystawił fakturę (zamiast w OLT). Pozwala to na odwołanie transakcji."

    O jaką fakturę chodzi???
    Od kiedy to banki wystawiają faktury na opłacone karta płatniczą usługi
    innej firmy?
    Pytam, bo to jest już kolejny czytany przeze mnie artykuł, zawierający
    powyższą informację.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 40. Data: 2012-07-30 17:23:43
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 30.07.2012 14:54, Grzesiek pisze:
> [...]
    [...]
    > To samo teraz będzie z Amberem.
    > http://absurdy.blogstream.pl/2012/07/26/dlaczego-lin
    ie-lotnicze-olt-express-musialy-zbankrutowac/

    Ten artykuł ma trochę wymowę "stłucz pan termometr, nie będziesz miał
    gorączki".

    p. m.