eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiamatorszczyzna blue media czyli "błyskawiczny" bluecash do meritum bank › Re: amatorszczyzna blue media czyli "błyskawiczny" bluecash do meritum bank
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!l8no52580174qao.0!news-out.g
    oogle.com!r17ni32508656qap.0!nntp.google.com!l8no52580170qao.0!postnews.google.
    com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 15 Oct 2012 06:34:30 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <f...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=89.79.49.218;
    posting-account=dvCDaQoAAAA0_govNjmFvp7knVclUx5h
    NNTP-Posting-Host: 89.79.49.218
    References: <8...@g...com>
    <f...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <d...@g...com>
    Subject: Re: amatorszczyzna blue media czyli "błyskawiczny" bluecash do meritum bank
    From: "az.anonim" <a...@o...pl>
    Injection-Date: Mon, 15 Oct 2012 13:34:30 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 25
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:580717
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 15 października 2012 15:07:06 UTC+2 użytkownik quiris napisał:
    >
    > Jedyną miarodajną tabelą dotyczącą dostępności banków w systemie BC jest ta
    opublikowana na stronie: https://bluecash.pl/info/obslugiwane_banki i tam banku
    Meritum nie było co najmniej od soboty. Problemy z Meritum były sygnalizowane już w
    piątek w innym wątku tej grupy.

    O tej tabelce mówiłem. Jak zawsze sprawdziłem ją przed wykonaniem zlecenia przelewu.

    Niezrealizowny przelew to jedno. Ale kontakt ze strony blue media woła o pomstę do
    nieba. Na kazdego maila odpowiadają szablonowymi formułkami w stylu:

    "Uprzejmie informuję, iż zgłoszenie zostało przekazane do Działu Technicznego.
    Wiążącą informację zwrotną przekażemy tak szybko, jak to tylko będzie możliwe."

    "Uprzejmie informuję, iż niezwłocznie po otrzymaniu wiążącej odpowiedzi ze strony
    Działu Technicznego poinformuję Państwa o rezultacie."

    I nie sposób się czegokolwiek dowiedzieć. A kazdy nowy mail wysłany do nich to nowe
    zgłoszenie opatrzone nowym identyfikatorem...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1