  • 1. Data: 2006-05-22 15:56:29
    Temat: [allekarta] brak transakcji na wyciągu
    Od: radar <_sara_@_post.pl_>

    Czy zdarza Wam się sytuacja, w której coś kupiliście a nie ma tego
    później na wyciągu? Transakcja z dnia 28.04.2006 na kwotę 20,00.

    --
    radar

  • 2. Data: 2006-05-22 16:10:56
    Temat: Re: [allekarta] brak transakcji na wyciągu
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    radar napisał(a):
    > Czy zdarza Wam się sytuacja, w której coś kupiliście a nie ma tego
    > później na wyciągu? Transakcja z dnia 28.04.2006 na kwotę 20,00.

    Zdarza się... 99% szans że wypłynie na jednym z kolejnych wyciągów, a 1%
    że nigdy.

    --
    Dawid

  • 3. Data: 2006-05-22 16:45:57
    Od: radar <_sara_@_post.pl_>

    Dawid Kulbicki napisał(a):

    > Zdarza się... 99% szans że wypłynie na jednym z kolejnych wyciągów, a 1%
    > że nigdy.

    Generalnie księgowanie na tej karcie jest z prędkością światła... ;->
    Jestem tylko mile zaskoczony szybkością aktualizacji konta przy
    pobieraniu z własnych bankomatów (a normalnie to mBank).

    --
    radar

  • 4. Data: 2006-05-22 19:07:14
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    radar <_sara_@_post.pl_> writes:

    > Generalnie księgowanie na tej karcie jest z prędkością światła... ;->

    Sama karta nie ma tu wielkiego znaczenia. Jak sklep nie rozliczy
    transakcji to nadswietlna karta nic nie zmieni.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 5. Data: 2006-05-23 09:00:22
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "radar" <_sara_@_post.pl_> napisał w wiadomości
    > Czy zdarza Wam się sytuacja, w której coś kupiliście a nie ma tego
    > później na wyciągu? Transakcja z dnia 28.04.2006 na kwotę 20,00.

    A wyciag kiedy sporzadzany?
    30.04 czy 01.05 ?
    Jesli 30.04 to 99% przypadkow ze bedzie dopiero na nastepnym wyciagu (2 dni
    opoznienia)
    Jesli 01.05 to ok 30-50% przypadkow ze jest na nastepnym wyciagu (3 dni
    opoznienia)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 6. Data: 2006-05-23 18:04:19
    Od: "sumi" <s...@p...onet.pl>

    > Czy zdarza Wam się sytuacja, w której coś kupiliście a nie ma tego
    > później na wyciągu? Transakcja z dnia 28.04.2006 na kwotę 20,00.
    >
    > --
    > radar

    zdarza się :-) i to parodniowe opóźnienie
    ale żeby być pewnym to po wejsciu na konto
    w zakładce "dane szczegółowe" kwota powinna być już odjeta

    pozdrawiam

    Mirek
    http://kredytbankowy.com