    From: Waldek <m...@n...dam>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: aion bank?
    Date: Tue, 24 Aug 2021 09:55:09 +0200
    <610b9b39$0$517$65785112@news.neostrada.pl> <A5POI.782$lI2.701@fx03.iad>
    <sej0d6$1k2u$1@gioia.aioe.org>
    <e...@g...com>
    <setksn$1njo$1@gioia.aioe.org> <m...@p...waw.pl>
    <e...@g...com>
    <sf05pp$2ps$2@gioia.aioe.org>
    <6114d1c0$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <sf2orm$fsk$1@gioia.aioe.org>
    <3...@g...com>
    <sfgrav$r5m$1@gioia.aioe.org>
    <3...@g...com>
    <sg0tea$1j0e$1@gioia.aioe.org>
    <f...@g...com>

    > Widać, że strachu napędzili, póki co jest tylko ten bzdurny artykuł linkowany przez
    Szymona (radzę poczytać te "ostrzeżenia" KNF i ABW w źródle, a nie w takim wyraźnie
    zamawianym i kłamliwym paszkwilu) - choć czytając go, poczułem się przez chwilę jak
    mocno przesunięty na wschód, w kraju, gdzie można wykorzystywać KNF i ABW do
    eliminacji konkurencji - ale pewnie będzie tego więcej.
    > Ciekawe w sumie czemu tak się boją akurat aion, bo w sumie zgodziłbym się z
    twierdzeniem, że raczej zabierze klientów rewolwerowi, a Kowalski dalej się będzie
    dawał strzyc jak owieczka - ale widocznie się mylę, co bardzo by mnie jako klienta
    ucieszyło :)

    Póki co nie planuje tam lokować większych środków
    więc obce BFG mnie jakoś nie boli ;)
    - ot takie konto oszczędnościowe na podręczne oszczędności
    sporadycznie siakaś wymiana walut lub płatności zagraniczne.
    Póki będzie opcja za friko, to raczej będę używał

    Dla mnie przewaga nad Revolutem to iban PL
    bardziej przejrzysta apka, kurs bez cudaczenia weekendowego

    Pozdro