    From: Szymon <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: aion bank?
    Date: Sat, 21 Aug 2021 21:02:17 +0200
    <610b9b39$0$517$65785112@news.neostrada.pl> <A5POI.782$lI2.701@fx03.iad>
    <sej0d6$1k2u$1@gioia.aioe.org>
    <e...@g...com>
    <setksn$1njo$1@gioia.aioe.org> <m...@p...waw.pl>
    <e...@g...com>
    <sf05pp$2ps$2@gioia.aioe.org>
    <6114d1c0$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <sf2orm$fsk$1@gioia.aioe.org>
    <3...@g...com>
    <sfgrav$r5m$1@gioia.aioe.org> <611bf5e0$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
    <sfl7tr$jq$1@gioia.aioe.org>
    <b...@g...com>

    > Ale weź się zdecyduj, czy mówisz o depozytach czy "inwestowaniu".

    To jest to samo. ;-) Czy masz 390.000 PLN czy 100.000 USD - nadal
    podlega to pod BFG... Lub nie. ;-)

    > Bo póki co mieszasz jak nie przymierzając Bill Clinton (zniósł w USA obowiązkowe
    rozdzielenie banków "zwykłych" i inwestycyjnych, co doprowadziło do krachu w 2008) -
    czy też może ja o czymś nie wiem, np. o tym, że BFG nagle ni stąd ni zowąd zaczęło
    gwarantować jakiekolwiek "inwestycje" - oczywiście wyłączając z "inwestycji" depozyty
    w bankach?

    Spróbuj jeszcze raz przeczytać co napisałem... Może uda Ci się zrozumieć.

    > Tak samo niepoważny i śmieszny jesteś z tą wielką wiarą w BFG.

    Przypominasz mi dawnych pracowników Amber Gold. ;-)

    > Czyli nie ma żadnej "regulacji PL" mówiącej, że bank musi mieć BFG - musi mieć
    fundusz gwarancyjny w kraju UE - a zasady działania wszystkich tych funduszy są
    identyczne.

    Niestety. A potem płacz oszukanych i rechot reszty, że widziały gały, co
    brały.

    > Żeś sobie znalazł porównanie.

    Historyczne.

    > A tą "gwarancję" to skąd zmyśliłeś? Czy może jesteście z Marcinem P. koledzy? ;P

    Przypomnij sobie lub poczytaj, jeśli jesteś zbyt młody, by pamiętać.

    > Jeszcze jest pytanie o listę ostrzeżeń - czy AG znalazło się na niej przed upadkiem
    czy też był to piękny popis KNF, w który wierzysz niezachwianie?

    Nie ma idealnego zabezpieczenia, ale ja jednak zamykam drzwi na klucz.
    A że KNF nie jest idealna... No cóż - masz rację. Nie tylko w kwestii
    Aion czy Amber...