  • 1. Data: 2004-06-27 17:54:47
    Temat: adres korespondencyjny Multibanku
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    czy ktoś pamięta gdzie na stronach Multi był adres do korespondencji?
    Kiedyś widziałem ale jakoś zanikł :-(

    Bogdan B.

  • 2. Data: 2004-06-27 19:37:20
    Temat: Re: adres korespondencyjny Multibanku
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    k...@m...pl.

  • 3. Data: 2004-06-27 19:49:59
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Seba_Fan wrote:
    > k...@m...pl.

    Na taki adres nie da się wysłać dokumentów ;-)

  • 4. Data: 2004-06-27 21:38:37
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Bogdan B. wrote:

    > Na taki adres nie da się wysłać dokumentów ;-)

    Ja bym zapytał Katarzyna.Liberska[małpa]multibank.pl
    (to ta pani czuwa nad stroną http://www.multibank.pl --> kontakt)

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm