  • 1. Data: 2004-06-27 14:41:53
    Temat: Skarga na maklera - gdzie?
    Od: "Krystyna" <k...@p...onet.pl>

    Witam,

    może źle trafiłam.
    Jeśli tak, proszę o skierowanie na odpowiedniejszą grupę.
    Sprawa wygląda tak : bank XX prowadzi biuro maklerskie, w którym mam
    indywidualne konto od 5 lat. Pracownica udzieliła mi złej informacji i
    naraziła na stratę. Chciałam złożyć skargę. Niestety kierownika też nie
    było. Pozostała mi teraz pisemna forma skargi. Tylko stoję przed problemem -
    gdzie pisać? Przecież nie do banku XX? Kto jest tutaj przełożonym ?

    Pozdrawiam
    Krystyna

  • 2. Data: 2004-06-27 14:48:19
    Temat: Re: Skarga na maklera - gdzie?
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    grupa to pl.biznes.wgpw

    Trochę źle sprecyzowałaś pytanie.
    Masz pewnie rachunek inwestycyjny. Pracownik nie ponosi odpowiedzialności za
    twoje zlecenia na giełdzie.Napisz jakiej złej informacji pracownik Ci
    udzielił.

    Sebastian, Warszawa

  • 3. Data: 2004-06-27 15:54:08
    Od: "Krystyna" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    za
    > twoje zlecenia na giełdzie.Napisz jakiej złej informacji pracownik Ci

    Chodzi obligacje i termin wykupu.
    Termin wykupu 25 sierpnia, dwumiesięczna blokada przed terminem
    wykupu.Ostatni dzień przedterminowego to 24 czerwca, a kazała przyjść 25-go.
    Miałam u notariusza umówionego klienta na sprzedaż mi mieszkania, nikt teraz
    2 miesiące czekać nie będzie na moje pieniążki ;(

    Pozdrawiam
    Krystyna

  • 4. Data: 2004-06-27 16:33:23
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

> [...]
    teraz
    > 2 miesiące czekać nie będzie na moje pieniążki ;(

    No tak, to ewidentny blad pracownika domu maklerskiego.
    Tutaj masz liste wszystkich domow maklerskich bedacych czlonkami GPW
    http://www.gpw.com.pl/gpw.asp?cel=domy_maklerskie&k=
    1&i=/lista_dm/lista

    Musisz odnazlezc ten, ktory cie interesuje. Tam masz adresy kazdego z nich.

    Gdyby i to nie poskutkowalo, to pozostaje skarga do:
    Związek Maklerów i Doradców
    www.zmid.org.pl
    b...@z...org.pl

    lub do
    Izba Domów Maklerskich
    i...@q...pl

    Mozesz jeszcze ewnetualnie szukac wsparcia w Stowarzyszeniu Inwestorow
    Indywidualnych:
    http://www.sii.org.pl/

    Zycze powodzenia w dochodzeniu swoich roszczen.
    Ostatecznie mozesz zawsze zaglosowac "nogami" zegnajac rynek kapitalowy w
    Polsce tak, jak ja to uczynilem :)

    Pozdrawiam

    Malin

    --

    ------

    Jacek Maliszewski - Analityk FOREX
    EFIX Polska - www.efixpolska.com
    Oddział Szczecin, Monte Cassino 24
    tel.: (91) 422-84-63; 601-247-423

  • 5. Data: 2004-06-27 16:57:19
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

    > Zycze powodzenia w dochodzeniu swoich roszczen.
    > Ostatecznie mozesz zawsze zaglosowac "nogami" zegnajac rynek
    kapitalowy w
    > Polsce tak, jak ja to uczynilem :)

    A tu podobna historia

    http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_04062
    4/pieniadze_a_9.html

    as

  • 6. Data: 2004-06-27 17:57:26
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    > A tu podobna historia

    "[...]Gdy odetchnąłem z ulgą, że obligacje nie zaginęły, pani w okienku
    przez pomyłkę - jak stwierdziła - dokonała w moim imieniu przedterminowego
    wykupu jeszcze innego pakietu moich obligacji. Kiedy oświadczyłem, że takiej
    dyspozycji nie podpiszę, gdyż jej nie zlecałem i dalej chcę zatrzymać ten
    pakiet, usłyszałem, że niestety dyspozycja została już przyjęta przez
    system, nie można jej wycofać i otrzymam zwrot gotówki za papiery na moje
    konto bankowe. Stanie się tak niezależnie od tego, czy dyspozycję podpiszę,
    czy nie. W takiej kuriozalnej sytuacji, nie mając czasu na dłuższe utarczki
    słowne, które pewnie nic by nie dały, musiałem zaakceptować skutki
    uczynności obsługującej mnie urzędniczki"

    Hehehehe a to dobre :) Czyli SYSTEM wazniejszy od decyzji czlowieka ;-)

    Zabewnie w tym kontekscie brzmi "Agenda Warsaw 2010", w ktorej Wiesio R wraz
    z innymi ofycjelami rynku kapitalowego chca budowac kolosa na glinianych
    nogach. Niech najpierw zaczna budowac fundamenty. Niech zaczana dbac o
    bezpieczenstwo obrotu, niech nie odstraszaja inwestorow takimi historiami
    jak ta powyzej opisana a takze ta z 4 lutego (100 sekund na kontraktach
    terminiwych) z "dziewica wyspiarska" w tle ;-)

    Wiesio R widzac, ze grunt mu sie pali pod nogami zaczyna nawolywac do
    utworzenia nowej instytucji finansowej (oczywiscie na koszt podatnikow, a
    jakzeby inaczej), w ktorej moglby grzac stolek :))

    Za pare lat na naszym rynku kapitalowy handlowac beda jedynie OFE miedzy
    soba. Bedziemy mieli jedna transakcje na tydzien i bedzie baaaaardzo
    ciekawie :)
    Teraz juz wiem dlaczego Ustawodawca tak bardzo chce by OFE nie mogly
    inwestowac na zagranicznych rynkach kapitalowych.. szkoda slow

    Malin

    --

    ------

  • 7. Data: 2004-06-27 18:07:52
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Jacek Maliszewski wrote:
    > Hehehehe a to dobre :) Czyli SYSTEM wazniejszy od decyzji czlowieka
    > ;-)

    ani to nowość, ani wyjątek...

    Bogdan B.

  • 8. Data: 2004-06-27 18:14:03
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości

    > ani to nowość, ani wyjątek...

    Bo to wina SYSTEMU ;-) Nie wiedziales? :))

    Malin