eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiadres INTERNETOWEGO Banku Spółdzielczego "Na Zadupiu" SA z/s w Koziej Wólce › Re: adres INTERNETOWEGO Banku Spółdzielczego "Na Zadupiu" SA z/s w Koziej Wólce
  • Data: 2005-07-02 18:21:55
    Temat: Re: adres INTERNETOWEGO Banku Spółdzielczego "Na Zadupiu" SA z/s w Koziej Wólce
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <a...@o...pl>

    > gogle są strasznie zaśmiecone porównaniami inteligo z mBankiem i

    jeżeli jak w nagłówku szuka ktoś internetowego banku spółdzielczego to
    znajdzie - tylko nie wiem po co to komu :-))
    proszę bardzo: http://www.czarnkow.bs.net.pl/internet.html

    jaka wychodzą jak się w googlach poda "internetowy bank spółdzielczy",
    ponieważ łąpie się również w to serwis internetowy - BS w
    Sośnicowicach pobił dla mnie rekordy zadęcia - najpierw animacje z
    pięcioma kulami ziemskimi a potem informacja na stronach *.doc :-)
    http://www.bssosnicowice.pl/
    *** blad ***