  • 1. Data: 2012-11-11 08:34:36
    Temat: a pro po listu do Rzecznika Praw Obywatelskich
    Od: c...@g...com

    Witam

    Kiedyś żaliłem się odnośnie bandyckiego pobierania odsetek w wysokości 100% z lokat 1
    dniowych przy małym wkładzie, gdzie przy zysku 1 grosz ten grosz trafiał do Państwa,
    w tej kwestii napisałem mejla do RPO i dostałem niedawno odpowiedź.

    4 pięknie napisane strony gdzie na końcu 2 kluczowe zdania

    cyt: "Nie ma również podstaw do zarzucenia, że pobranie podatku w kwocie 1 grosza od
    odsetek w tej samej wysokości lub w wysokości 2 groszy stanowi konfiskatę mienia,
    bowiem chodzi o obiektywnie minimalne kwoty. Z tych względu Rzecznik nie podjęła
    działań w przedstawionej przez Pana sprawie"

    to tyle w temacie

    gregor

  • 2. Data: 2012-11-11 14:56:31
    Temat: Re: a pro po listu do Rzecznika Praw Obywatelskich
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sat, 10 Nov 2012 23:34:36 -0800 (PST), c...@g...com wrote:
> [...]
    > groszy stanowi konfiskatę mienia, bowiem chodzi o obiektywnie
    > minimalne kwoty. Z tych względu Rzecznik nie podjęła działań w

    Wiesz, poza pbb ludzie maja taki normalniejszy stosunek do zawrotnej
    kwoty 1gr ;-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 3. Data: 2012-11-11 15:12:32
    Od: Hakuna Matata <b...@o...pl>

    Ale też ustawa nie przewiduje stawki podatkowej w wysokości 100%, lecz 19%.

  • 4. Data: 2012-11-11 16:57:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    c...@g...com wrote:
> [...]
    bowiem chodzi o obiektywnie minimalne kwoty. Z tych względu Rzecznik nie podjęła
    działań w przedstawionej przez Pana sprawie"

    przynajmniej jedna osoba ma jeszcze rowno pod sufitem.