  • 1. Data: 2012-11-10 17:45:37
    Temat: [mB] limit w ror i odsetki
    Od: "[sas]" <n...@e...com>

    Proszę o info czy wykorzystana kwota kredytu (limit w ror), to suma
    zadłużeń w danym dniu czy też saldo końcowe? Pytam w nawiązaniu do punktu
    z regulaminu mB:
    "Odsetki od Kredytu pobierane sa w okresach miesiecznych. Bank nalicza
    odsetki od
    wykorzystanej kwoty Kredytu za każdy dzien wykorzystania Kredytu, według
    stopy procentowej
    okreslonej w Umowie Kredytu."

    Np. mam 0 zł na ror i limit 500 zł. Wykonuję dwa przelewy na 50 i 100 zł i
    w tym samym dniu (np. kolejną sesją elixir) spłacam 100 zł zadłużenienia.
    Czy w tym przypadku odsetki (za ten dzień) zostaną naliczone od całości
    zadłużenia tj. 150 zł czy od tego, co zostanie niespłacone - tu 50 zł, a
    może jeszcze inaczej?

    BTW: na stronie mille znalazłem:
    http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni
    /pozyczki/limit-w-koncie-osobistym/
    do 7 dni w miesiącu bez odsetek i zastanawiam się nad przeniesieniem tam
    limitu z mB.
    Czy ktoś z Was przenosił limit w ror? I jeśli tak, to czy wykonywane to
    jest "z automatu", czy też trzeba przechodzić całą papierkologię?

    [sas]

  • 2. Data: 2012-11-10 19:49:15
    Temat: Re: [mB] limit w ror i odsetki
    Od: assembea <a...@i...pl>

    W dniu sobota, 10 listopada 2012 17:45:39 UTC+1 użytkownik [sas] napisał:
    > Czy w tym przypadku odsetki (za ten dzień) zostaną naliczone od całości
    > zadłużenia tj. 150 zł

    Właśnie tak, jak napisałeś.

    > BTW: na stronie mille znalazłem: do 7 dni w miesiącu bez odsetek i
    > zastanawiam się nad przeniesieniem tam limitu z mB.

    Za to w mBanku można trafić na promocję - limit bez prowizji. Więc coś za coś...

  • 3. Data: 2012-11-11 09:26:16
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "[sas]" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > Czy w tym przypadku odsetki (za ten dzień) zostaną naliczone od całości
    > zadłużenia tj. 150 zł czy od tego, co zostanie niespłacone - tu 50 zł, a

    Odsetki zostaną naliczone za ten dzień od 50 zł.

  • 4. Data: 2012-11-11 09:48:25
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    assembea <a...@i...pl> writes:

    > Właśnie tak, jak napisałeś.

    A dlaczego?
    KJ

    Everything bows to success, even grammar.

  • 5. Data: 2012-11-12 08:29:31
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-11-11 09:26, MarekZ pisze:
    > Użytkownik "[sas]" napisał w wiadomości grup

    > Odsetki zostaną naliczone za ten dzień od 50 zł.

    Racja. Odsetki są naliczane od zadłużenia gdzieś tak w okolicach
    północy. W ciągu dnia można sobie korzystać z nich za free.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2012-12-12 16:24:00
    Od: "[sas]" <n...@e...com>

    Informacyjnie, może komuś się to przyda.

    Potwierdzam (sprawdziłem doświadczalnie) to, co już napisali inni: można
    się zadłużać w mB w ciągu dnia i jest to za free.
    A nawet więcej, tj. w sobotę zapłaciłem kartą debetową mB zadłużając się
    na X zł. Transakcje te były w blokadach, zostały rozliczone dopiero we
    wtorek, ale do tego czasu oczywiście zrobiłem przelew na kwotę X. Również
    za te transakcje nie zostały pobrane odsetki.

    [sas]

  • 7. Data: 2012-12-12 16:36:04
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 12 Dec 2012 16:24:00 +0100, "[sas]" <n...@e...com> wrote:

> [...]
    >wtorek, ale do tego czasu oczywiście zrobiłem przelew na kwotę X. Również
    >za te transakcje nie zostały pobrane odsetki.

    Poczekaj do konca miesiaca :)

    WAM

  • 8. Data: 2012-12-12 17:11:01
    Od: "[sas]" <n...@e...com>

    W dniu 12.12.2012 o 16:36 WAM <n...@n...nopl.pl> pisze:

    > Poczekaj do konca miesiaca :)

    odsetki od limitu w ror mam naliczane w dniu podpisania umowy o limit w
    ror, a przynajmniej tak było 2 miesiące temu. ale fakt, nigdy nic nie
    wiadomo, poczekam do końca miesiąca.

    [sas]

  • 9. Data: 2012-12-12 23:35:56
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "WAM" napisał w wiadomości grup
    com...

    > Poczekaj do konca miesiaca :)

    Ni ma po co czekać, odsetek nie będzie.